جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سلامی نژاد شهردار داراب: وقتی شهرداری مشکلی دارد هیچ کس از آن حمایت نمی کند

    شناسه : 822 ۰۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 1464 بازدید ارسال توسط :

    مهندس سلامی نژاد شهردار داراب در جلسه تعیین اعضا هیأت رئیسه شورای شهر در پاسخ به برخی انتقادها از شهرداری گفت: در دو سال گذشته تعامل خوبی بین شهرداری و شورای شهر وجود داشته است، در این دو سال بنده بعنوان شهردار در تمام جلسات شورا حضور داشتم و بعید می دانم در سنوات گذشته […]

    سلامی نژاد شهردار داراب: وقتی شهرداری مشکلی دارد هیچ کس از آن حمایت نمی کند
    پ
    پ

    مهندس سلامی نژاد شهردار داراب در جلسه تعیین اعضا هیأت رئیسه شورای شهر در پاسخ به برخی انتقادها از شهرداری گفت: در دو سال گذشته تعامل خوبی بین شهرداری و شورای شهر وجود داشته است، در این دو سال بنده بعنوان شهردار در تمام جلسات شورا حضور داشتم و بعید می دانم در سنوات گذشته چنین اتفاقی افتاده باشد که شهردار وقت در کل جلسات شورا حاضر باشد، اما یک واقعیت در خصوص شهر و شهرداری داراب و اینست که نگاه برخی به داراب خیلی ایده آل است اما ظرفیت شهرداری داراب برای خیلی ها ناشناخته است، گر چه این شهرداری قدمتی ۹۰ ساله دارد اما به لحاظ زیر ساختی مشکلات زیادی دارد، از ساختمان گرفته تا وضعیت فضای سبز، نیروی انسانی، نقدینگی، فرسودگی بافت قدیم شهر و تقریبا ما در همه جای شهر مشکل داریم، متأسفانه کل شهر از میدان الله تا میدان کوهنورد مشکل دارند.
    سلامی نژاد با اشاره برخی مشکلات شهر داراب گفت: لازم است در خصوص مشکلات شهر اطلاع رسانی جامعی صورت پذیرد، هر چند مردم آنقدر درگیر مشکلات خود هستند که چندان دقت نمی کنند که در شهر چه وضعیتی است شاید هم این وضعیتی که ما در شهر داریم برای خیلی ها عمومی شده و آنقدر از کنار این خرابی ها و مشکلات عبور کردیم که این وضعیت برایمان طبیعی شده است. اما واقعیت اینست که وقتی داراب را با شهرهای اطراف قیاس می کنیم، بسیاری از مشکلات را ما باید حل کنیم تا بتوانیم این شهر را با شهرهای اطراف مقایسه کنیم. بنده در رده های مختلف در شهرداری از کارشناس گرفته تا سرپرست و شهردار مشغول فعالیت بوده ام، کارهایی که ظرف این دو سال انجام شده کارهای زیربنایی بوده است، برخی از کارهایی که انجام شده از دهه ۷۰ باید انجام می شده است.
    شهردار داراب با گلایه از برداشت مبالغی توسط تأمین اجتماعی از حساب شهرداری گفت: یکی از گلایه های ما برداشت مبلغ بالایی توسط تأمین اجتماعی از حساب شهرداری داراب است، این در حالی است که تمام مطالبات تأمین اجتماعی از سال ۶۵ تا کنون پرداخت شده و در موردی که ایجاد مشکل کرده پیمانکاری که با شهرداری قرارداد داشته فوت شده و بدهی وی به تأمین اجتماعی از سال ۶۵ پرداخت نشده بود که این مبلغ هم به هر شکل پرداخت شده است.
    سلامی نژاد در ادامه افزود: ما می توانستیم دو شیوه را بکار ببریم یا ظاهر سازی کنیم تا در چشم مردم باشد و یا اینکه شهرداری کارهای زیر بنایی انجام دهد مثل تملک زمین در پر ترافیک ترین نقطه شهر برای اسقرار دستگاه های خدمات رسانی مثل آتش نشانی. متأسفانه وقتی شهرداری مشکلی دارد هیچ کس از آن حمایت نمی کند، اما دستگاه های دیگر وقتی مشکل دارند همه حمایت می کنند.
    وی برخی فعالیت های شهرداری طی دو سال گذشته اشاره کردو افزود: ما لیستی بالغ بر ۸۶ پروژه که طی دو سال گذشته انجام شده را آماده کرده دایم که برخی از موارد مهم آن شامل معدن شن و ماسه، طراح های هندسی در سطح شهر، روکش آسفالت، کمربند غربی، احداث خیابان های جدید، اصلاح ورودی شهرک آیت ا… نسابه، پارکینگ های حاشیه ای، بازگشایی کوچه شهید زاهدی، اضافه شدن یک دستگاه کامیون به واحد عمران شورا، بیش از ۱۰ مورد تملک اراضی، تعریض بولوار امام، پارک ورودی از سمت جنت شهر، پارک ورودی از سمت شیراز و دهها مورد دیگر از جمله فعالیت های شهرداری داراب است.

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “سلامی نژاد شهردار داراب: وقتی شهرداری مشکلی دارد هیچ کس از آن حمایت نمی کند”
    1. شهردار انسان سالم و دوست داشتنی است
      ایشان آینده نگرند

    2. شهردار عزیز اولا رفتن به جلسات شورا باید با دعوت شورا باشد نه اینکه بری جلسه که داد همه در بیاد دوما میشه چند تا کار زیربنایی در حوزه توسعه شهری ، فضای سبز ، خدمات شهری ، مباحث فرهنگی و … بگید. تو مراسم افتتاح پارک ورودی هم که کارهای شهردارای قبلی رو تو گزارش خودت آوردی برادر

    3. کارهای شهردار قبل رو چرا گزارش می کنید