پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سرهنگ پاسدارصادق زاده خبر داد؛ کاروان شاهدان بصیر در راه شهرستان داراب هستند

    شناسه : 2374 ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰:۳۲ 699 بازدید ارسال توسط :

    فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب گفت: کاروان شاهدان بصیر در راه شهرستان داراب هستند و مردم؛ این ستاره‌ها را بر دوش خواهند کشید و پیمان دوباره با آرمانهای شاگردان پیر جماران خواهند بست. به گزارش   عصر داراب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب؛سرهنگ صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج […]

    سرهنگ پاسدارصادق زاده خبر داد؛ کاروان شاهدان بصیر در راه شهرستان داراب هستند
    پ
    پ

    فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب گفت: کاروان شاهدان بصیر در راه شهرستان داراب هستند و مردم؛ این ستاره‌ها را بر دوش خواهند کشید و پیمان دوباره با آرمانهای شاگردان پیر جماران خواهند بست.

    به گزارش   عصر داراب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب؛سرهنگ صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب در  ادامه افزود: مراسم استقبال از کاروان شاهدان بصیر شامگاه روز شنبه ۲۶ دی ماه با حضور مسئولین شهرستانی در محل پلیس راه داراب به طرف بخش جنت و محفل شبی با شهدا در آن مرکز برگزار و در روز یکشنبه ۲۷ دیماه ساعت ۸ صبح در جوار گلستان شهدای گمنام داراب مراسمی با حضور آحاد مختلف مردم صورت می پذیرد و بعد از آن، این کاروان مطهر پس از عبور از خیابانهای اصلی شهر در نهایت به میدان الله و به بخش فسارود انتقال پیدا می کند. امید است با حضور حماسی و کم‌نظیر در استقبال، وداع و تشییع کاروان شاهدان بصیر قدردان فداکاریها و رشادت‌های آنان باشیم.
    فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب؛ شهدای عزیز و گرانقدر را خواص اولیای الهی دانست و افزود: در انتظار ورود کاروان شاهدان بصیر به شهر امام حسن مجتبی(ع) هستیم و به همراه مردم شهیدپرور داراب به استقبال آنان می‌رویم.
    غلامرضا صادق زاده بیان نمود: در چند روز آینده فضای شهرستان داراب با حضور مردان عشق، ایمان، ایثار، مردانگی و فداکاری عطرآگین خواهد شد. لاله‌هایی از تبار عشق،شور و شعور و از جنس عاشوراییان. ستاره‌هایی که با گمنامی نامشان به عرش رسید و زندگان جاوید تاریخ شدند. این راست قامتان همیشه جاوید تاریخ، ما را به میهمانی فرا می‌خوانند.
    وی گفت: ورود مسافران بهشت به شهر شهادت، فرصت مغتنمی است که شهروندان بار دیگر عطر شهادت را در کوچه کوچه شهر استشمام کرده و با یاد ایثارگران، ضمن تجدید بیعت با آرمان های بلند آنان و رهبر عزیزمان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمر همت ببندیم. وبی‌شک مردم ولایتمدار و شهید پرورعزیز شهرستان داراب این ستاره‌ها را بر دوش خواهند کشید و پیمان دوباره با آرمانهای شاگردان پیر جماران خواهند بست.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.