جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سرلشگر سلیمانی در همایش ایثارگران: جامعه ای که روح ایثارگری در آن حاکم شود شکست نمی خورد

    شناسه : 659 ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 817 بازدید ارسال توسط :

    فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: جامعه ای که ایثار در سطوح گوناگون آن حاکم شود پیروز و سربلند است و هرگز در هیچ تهاجمی شکست نمی خورد. به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاری مهر؛ سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران […]

    سرلشگر سلیمانی در همایش ایثارگران: جامعه ای که روح ایثارگری در آن حاکم شود شکست نمی خورد
    پ
    پ

    فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: جامعه ای که ایثار در سطوح گوناگون آن حاکم شود پیروز و سربلند است و هرگز در هیچ تهاجمی شکست نمی خورد.
    به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاری مهر؛ سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران استان کرمان که شامگاه چهارشنبه در برج میلاد برگزار شد با بیان اینکه نمی توانم بدون توجه به سیستان و بلوچستان و هرمزگان از کرمان نام ببرم گفت: لشگر ثارالله که نماد سلحشوری خطه شرقی کشور بوده، اجتماعی از مردم دلاور این سه استان است.
    وی افزود: حتما همه تصدیق می کنیم که جامعه بدون ایثار یک جامعه بدون حیات، حرارت و نورانیت است. ایثار در همه سطوح جامعه و ابعاد گوناگونش معنا پیدا می کند.
    سرلشگر سلیمانی ادامه داد: جامعه ایرانی ما دقیقا مثل انسان تمام اجزاء اش، زیبایی هایی را به جامعه می بخشد و جزو لاینفک آن محسوب می شود و کرمان هم از بخش های لاینفک جامعه ایران است.
    وی با بیان اینکه، کرمان دو خصیصه بارز دارد، تصریح کرد: این دو خصیصه افتادگی، محجوب و کم ادعا بودن کرمانی ها بوده که زبانزد همه است اما مسئله ای که کمتر به آن توجه شده سلحشوری آنها است.
    فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: جغرافیا در شکل گیری روحی انسان اثر دارد و کرمان هم از این اثرگذاری مستثنی نیست.
    وی با اشاره به حادثه بزرگ جنگ تحمیلی اظهار داشت: اگر دشمن در مراحل اول این جنگ موفق می شد فردی مثل صدام که مثل یک حیوان وحشی به ملت خود رحم نکرد و هزاران نفر از آحاد ملتش را در گورهای دسته جمعی ریخت کشور ما را نیز با مشکل مواجه می کرد.
    سرلشگر سلیمانی با بیان اینکه انتفاضه شعبانیه و حادثه شلمچه نمونه ای از جنایات این گرگ در لباس انسان بود، خاطرنشان کرد: چنین فردی با خلق و خوی خطرناک لشگر آراست و به کشور ما حمله کرد.
    فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: در جنگ بیش از ۹۰ درصد اداره عمومی جبهه ها توسط مردم انجام می شد و این در تاریخ بی نظیر است و هرگز نمی توان این حرکت عظیم را فراموش کرد.
    وی گفت: جامعه ای که ایثار در سطوح گوناگون آن حاکم شود پیروز و سربلند است و هرگز در هیچ تهاجمی و تهدیدی شکست نمی خورد.
    فرمانده لشگر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: آن چیزی که تهاجم را از ذهن دشمنان محو کرد همین ایثار توسط مردمان ما بود.
    سرلشگر سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: در همه عملیات های بزرگ و سرنوشت ساز مثل عملیات بیت المقدس، کربلای ۱، ثامن الائمه، طریق القدس و … مردم استان کرمان که لشگر ثارالله را درست کرده بودند در قالب این لشگر پیشتاز بود.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.