شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سردار قدسی: نباید به صدای بیگانگان و کسانی که نظام را تضعیف می کنند گوش کرد

    شناسه : 9205 ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 2301 بازدید ارسال توسط :

    مردم داراب با حضور در راهپیبمایی ۲۲ بهمن؛ ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه علی رغم بارش باران با حضور پرشور و انقلابی مردم و با سخنرانی سردار احمدعلی قدسی اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی […]

    سردار قدسی: نباید به صدای بیگانگان و کسانی که نظام را تضعیف می کنند گوش کرد
    پ
    پ

    مردم داراب با حضور در راهپیبمایی ۲۲ بهمن؛ ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه علی رغم بارش باران با حضور پرشور و انقلابی مردم و با سخنرانی سردار احمدعلی قدسی اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داراب  برگزار شد.

    سردار قدسی ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)؛ از حضور  کم نظیر مردم داراب درراهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد. وی  در  تشریح تحولات بزرگی که انقلاب اسلامی در جامعه ایران، اسلام، تشییع و جامعه بشریت ایجاد کرده گفت: مسلمانان با بعثت پیامبر اکرم تمدن و حکومت اسلامی را پایه گذاری کرده بودند  اما  بعد از ایشان اسلام زیر خروارها توطئه به وسیله امویان و عباسیان قرار گرفت و بعد از آن حکومت های جاهلی که در طول تاریخ بر مسلمانان حاکم شدند  اما انقلاب اسلامی توانست بر روند این گونه حکومت ها تأثیرگذار باشد.

    وی افزود: انقلاب اسلامی توانست؛ برای اولین بار در طول تاریخ شیعه بعد از چهار سال و نه ماه خلافت حضرت علی(ع) و شش ماه خلافت حضرت مجتبی برای اولین بار حکومت شیعی در ایران به رهبری ولایت فقیه  پایه گذاری کند. بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ولایت فقیه بود که یکی از بزرگترین و یکی از بی نظیرترین حکومت های دنیا محسوب می شود.

    وی به تشریح خدمات شیعه در طول تاریخ ایران پرداخت و گفت: یک بار در قرن سوم هجری؛  آل بویه یعنی سه برادر احمد، حسن و علی دیلمی که از همین گیلان فعلی بودند قیام کردند و عزاداری حضرت اباعبدالله حسین را زنده کردند؛ وقتی که بغداد را فتح کردند روز غدیر خم را  روز جشن و پیروزی شیعیان اعلام کردند. بعد از آن دولت صفویه بود که در زمان شاه طهماسب و شاه اسماعیل تمام علمای شیعه از تمام بلاد دیگر شیعی به ایران دعوت کردند تا  در مراکز علمی شروع به تدریس کنند؛ شیخ بهایی، علامه حلی و بسیاری  به ایران آمده بودند ولی هیچکدام اینها به دلیل اینکه رهبری آن به وسیله ولایت فقیه نبود مورد تأیید علما قرار نداشت. هیچکدام از علما حکومت ها را علی رغم اینکه بسیار به تشییع خدمت کردند مورد تأیید قرار ندادند.

    وی در خصوص خدمتی که امام به ایران کرد گفت: حضرت امام با پیروزی انقلاب اسلامی حکومت دست نشانده  و اجنبی پهلوی و حکومت های قبل از آن که وابسته به بیگانگان بودند را سرنگون کرد و حکومتی بر پایه دین، اسلام و آزادی در ایران به وجود آورد.

    سردار قدسی به خدمتی که انقلاب اسلامی به بشریت کرد اشاره و بیان داشت: با ظهور انقلاب اسلامی تمام معادلات بین المللی به هم ریخت. یکی از نویسندگان و اندیشمندان امریکا به نام الوین تافلر در کتابی به نام تغییر ماهیت قدرت نوشته با ده نفر از اندیشمندان بزرگ دنیا صحبت کردم که چرا امام خمینی آن فرمان ارتداد سلمان رشدی را داد؟ سلمان رشدی ۶۵ هزار دلار از سازمان سیا گرفته بود که در ارتباط با اسلام و پیامبر اسلام کتاب بنویسد و دین و پیامبر را مرد تهاجم قرار داده و  توهین و تخریب کند و پیامبر را در دنیا به عنوان یک ضد ارزش مطرح کند. حکم ارتداد سلمان رشدی که توسط امام صادر شد یک سیلی محکمی به جهان مادی و جهان غرب بود. ایشان می گوید ماهیت قدرت در دنیا عوض شده امروز قدرت معنویت انقلاب اسلامی غالب شده بر قدرت مادیت غرب. انقلاب اسلامی در چهل سال پیش به پیروزی رسید هنوز در حال جشن گرفتن بودیم که  توطئه های مختلف تجزیه طلبی در کردستان،  ترکمن صحرا و سیستان و بلوچستان و جاهای دیگر شروع شد.

    وی در ادامه افزود: سه کودتای نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران که امریکا طراحی شد و هر سه کودتا شکست خورد. حرکت گروهک های ضد انقلاب همه با شکست روبرو شدند. نظام سلطه برای اینکه پیشگیری کند از پیشرفت قدرت نظام جمهوری اسلامی؛ جنگ تحمیلی را به  وسیله صدام بعثی آغاز کرند و معتقد بودند تمام سلاح ها و هواپیماهای ایران، آمریکایی است و ایران بعد از سه ماه تسلیم می شود؛ ولی رزمندگان سپاه و ارتش و بسیج توانستند ۸ سال جنگ تحمیلی را که یکی از مظلومانه ترین جنگ ها در طول تاریخ بود با پیروزی به پایان برسانند.

    سردار قدسی به توطئه های بعد از جنگ اشاره کرد و گفت: توطئه های مختلف دیگری را ایجاد کردند تا درون جامعه ایران اختلاف ایجاد کنند و گفتند در خاورمیانه یک مار بزرگی وجود دارد که منافع امریکا را مورد هدف قرار داده است . سر مار در تهران. شکم مار در دمشق و دم مار در بیروت است و گفتند باید اول سر مار را از بین ببریم لذا با توطئه ۱۱ سپتامبر به افغانستان حمله کردند و می خواستند طالبان و القاعده را آن  سوی مرزهای ایران بیاورند و وقتی وارد ایران می شدند دو موضوع مطرح می کردند یک می گفتند ایران طرفدار تروریسم است و دوم  اگر آنها را به غربی ها تحویل بدهد مسلمان را تحویل نامسلمان داده است و با این دو توطئه حرکت را آغاز کردند ولی دو گروهک مرزهای ایران را دور زدند و به سمت پاکستان رفتند. مرزهای شرقی و غربی را محاصره کردند و ضمن اینکه گفتند در جنوب هم لازم به محاصره نیست چون کشورهای مرتجع خلیج فارس پناهگاه آمریکایی ها هستند.

    وی در ادامه گفت: بعد از حمله به عراق در ابتدا به کلیه معارضین شیعی  و سنی گفتند ما با شما کاری نداریم و به عنوان مشاوره با شما همکاری می کنیم و حاکم نظامی عراق را ژنرال گاردن گذاشتند و بعد از مدتی که اوضاع به هم ریخت به دنبال آیت الله حکیم آمدند و طبق قانون اساسی آنها اسلام به عنوان مرجعیت قرار گرفت اما بعد از شکست آمریکا در عراق جنگ ۳۳ روزه راه اندازی کردند که ارتش صهیونیستی علیه حزب الله به جایی رسید که تمام موشک هایی که در انگلیس و قطر بود به سمت لبنان شلیک شد ولی شکست خوردند.

    وی افزود: به سمت سوریه رفتند و جریان تکفیری جنایت های بزرگی که کردند جمهوری اسلامی با قدرت از عراق و لبنان و سوریه و الان هم یمن کمک کرد.

    سردار قدسی با بیان اینکه ما دارای مشکلات اقتصادی هستیم گفت: مقداری از این مشکلات مربوط به خارجی ها و تحریم های آمریکاهست اما مقداری هم مربوط به بی انصافی بعضی از مردم و سرمایه داران و کسبه تازه به دوران رسیده است.

    وی افزود: امیدوارم در سال ۹۸ بر این مشکل پیروز شویم و مردم وضعیت مناسب تری پیدا کنند؛ دولت، قوه قضاییه و قوه مقننه دست به دست هم دادند تا بتوانند این مشکل را حل کنند و قطعا قوه قضاییه با قاطعیت بسیار شدیدتری با متجاوزین به بیت المال برخورد خواهد کرد. البته نباید به صدای بیگانگان و کسانی که نظام را تضعیف می کنند گوش کرد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.