چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سامانه شفافیت شهرداری داراب راه اندازی شد

    شناسه : 14034 ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹ 664 بازدید ارسال توسط :

    سامانه شفافیت شهرداری داراب راه اندازی شد اطلاعات باید عمومی بشود. باید شفاف‌سازی اطلاعات صورت بگیرد (مقام معظم رهبری) به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری داراب، *«سامانه شفافیت شهرداری داراب»* بر روی پورتال سایت شهرداری داراب به آدرس *(http://sh-darab.ir)* راه اندازی شده است. در همین راستا با استناد به ماده […]

    سامانه شفافیت شهرداری داراب راه اندازی شد
    پ
    پ

    سامانه شفافیت شهرداری داراب راه اندازی شد

    اطلاعات باید عمومی بشود. باید شفاف‌سازی اطلاعات صورت بگیرد (مقام معظم رهبری)

    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری داراب، *«سامانه شفافیت شهرداری داراب»* بر روی پورتال سایت شهرداری داراب به آدرس *(http://sh-darab.ir)* راه اندازی شده است.

    در همین راستا با استناد به ماده ۱ مصوبه شانزدهمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۷، سازمان ها و ادارات دولتی با هدف ارتقاء شفافیت دستگاه های اجرایی و دسترسی مردم به داده عمومی مکلف به راه اندازی سامانه شفافیت شدند.

    به همین جهت شهرداری داراب و واحد های زیرمجموعه، خود را بر آن داشتند تا با راه اندازی پورتال شفافیت، و بارگزاری اطلاعات پروژه ها، پیمانکاری ها، بودجه، هزینه کرد و… اولین گام در راستای توسعه شفافیت را طی نمایند.

    شهروندان گرامی می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی *(http://sh-darab.ir)* و یا جستجوی نام *شهرداری داراب* در گوگل، اطلاعات شفاف سازی شده را رویت نمایند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.