جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • زخمی شدن رئیس و کارکنان منابع طبیعی داراب حین مأموريت// ضاربین تحت تعقیب هستند

    شناسه : 10902 ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ 860 بازدید ارسال توسط :

    حمله به کارکنان منابع طبیعی داراب در حین مأموریت به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، رئیس و سه تن از کارکنان اداره منابع طبیعی داراب که برای مأموریت رفع تصرف از اراضی منابع ملي به منطقه گوره خری از توابع بخش رستاق رفته بودند با حمله و درگیری مواجه شده و مصدوم شدند. حسب […]

    زخمی شدن رئیس و کارکنان منابع طبیعی داراب حین مأموريت// ضاربین تحت تعقیب هستند
    پ
    پ

    حمله به کارکنان منابع طبیعی داراب در حین مأموریت

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، رئیس و سه تن از کارکنان اداره منابع طبیعی داراب که برای مأموریت رفع تصرف از اراضی منابع ملي به منطقه گوره خری از توابع بخش رستاق رفته بودند با حمله و درگیری مواجه شده و مصدوم شدند. حسب اطلاع خبرنگار عصر داراب، در حمله ضاربین متأسفانه سه خودرو اداره منابع طبیعی به شدت آسیب دیده است.
    با توجه به گزارش های رسیده به اداره منابع طبیعی داراب مبنی بر تصرف زمین و غرس تعدادی نهال انجیر و گل محمدی در زمین های منابع ملی اکیپی از کارکنان و پاسگاه یگان حفاظت منابع طبیعی به همراه رئیس این اداره به منطقه مورد نظر رفته و طبق دستور مقام قضایی نسبت به رفع تصرف از اراضی ملی می نمایند.
    در بازگشت از منطقه و در گردنه تل بارگاه خودرو برلیانس با ۴ سرنشین مسیر کارکنان منابع طبیعی داراب را مسدود و تهدید به حمله مسلحانه می کنند. اما بجای استفاده از سلاح گرم با چوب، چماق و سایر سلاح های سرد حمله کرده و رئیس و سه نفر از کارکنان منابع طبیعی داراب را مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهند به گونه ای که مهندس قاسمی رئیس اداره  منابع طبیعی داراب از ناحیه ساعد دست راست دچار شکستگی و سه نفر از کارکنان یگان حفاظت، از نواحی مختلف بدن از جمله دست، پا، شکم، کتف، ستون فقرات و سر و… دچار صدمه و یا شکستگی شده اند.
    ضاربین در حین درگیری متوجه حضور خودرو پاسگاه تل بارگاه شده و با بجا گذاشتن خودرو برلیانس متواری می شوند اما هر چهار نفر شناسایی شده و تحت تعقیب نیروهای امنیتی می باشند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.