چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • رییس دادگستری داراب در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه مطرح کرد: تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دادیم

    شناسه : 11368 ۰۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 697 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، رییس دادگستری شهرستان داراب به مناسبت هفته قوه قضاییه، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با ارائه گزارشی از عملکرد دادگستری در سال گذشته، به تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: امروز تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دادیم و درب […]

    رییس دادگستری داراب در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه مطرح کرد: تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دادیم
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، رییس دادگستری شهرستان داراب به مناسبت هفته قوه قضاییه، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با ارائه گزارشی از عملکرد دادگستری در سال گذشته، به تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: امروز تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دادیم و درب اتاق های من و همکاران من به روی ارباب رجوع باز گذاشتیم و سعی کردیم دستگاه قضایی مرجع و پناهگاه مردم باشد.

    صادقی با اشاره به تأمین امنیت در فضای حقیقی و مجازی جامعه بیان داشت: در سال ۹۸ ما در پیشگیری از وقوع جرم اقدامات زیادی صورت دادیم که کاهش ورودی پرونده ها در دادگستری اتفاق افتاد؛ هر چند که ۱۰۰۷ پرونده طلاق وارد دادگستری شد اما نسبت به سال قبل کاهش ورودی پرونده داشتیم و نیاز است مسئولان فرهنگی شهرستان ورود کنند. زیبنده نیست که در شهر امام حسن مجتبی (ع) این قدر پرونده طلاق در سطح شهرستان داشته باشیم.

    وی در خصوص رفع تصرفات عنوان کرد: سال گذشته ۵۵ هکتار از اراضی ملی از افرادی که قصد تصرف داشتند پس گرفته شد و افرادی که قصد تصرف دارند، بدانند که قطعا با آنها برخورد می شود و نسبت به رفع تصرف اقدام جدی خواهد شد.

    صادقی افزود: ان شالله به زودی شاهد افتتاح دادگاه بخش فورگ خواهیم بود و همانطوری که امام جمعه محترم هم پیگیری می کردند دادگاه بخش های دیگر هم پیگیری می شود.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.