جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • روز کتاب خوان دربخش فورگ

    شناسه : 3222 ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱:۳۶ 765 بازدید ارسال توسط :

     ۲۶اردیبهشت ۹۵ دومین اتفاق خوشایند فرهنگی درمرکز بخش فورگ، شهر دوبرجی رخ داد. به گزارش خبرنگار عصر داراب از فورگ؛ جلسه کتابخوان در شهر دوبرجی با همدلی و دلسوزی جمعی از مسوولین شهرستان و بخش فرگ زیر نظر کتابخانه ی عمومی داراب و دوبرجی برگزارشد. کتاب و اشاعه  فرهنگ کتاب خوانی مدتی ست که به […]

    روز کتاب خوان دربخش فورگ
    پ
    پ

     ۲۶اردیبهشت ۹۵ دومین اتفاق خوشایند فرهنگی درمرکز بخش فورگ، شهر دوبرجی رخ داد.
    به گزارش خبرنگار عصر داراب از فورگ؛ جلسه کتابخوان در شهر دوبرجی با همدلی و دلسوزی جمعی از مسوولین شهرستان و بخش فرگ زیر نظر کتابخانه ی عمومی داراب و دوبرجی برگزارشد.

    کتاب و اشاعه  فرهنگ کتاب خوانی مدتی ست که به یک دغدغه و راهکاری جدی جهت رسیدن به فردایی بهتر از امروز، ذهن اندیشمندان فرهنگ و هنرشهرستان داراب را به خود مشغول کرده و خوشبختانه حرکت هایی نیز درسطح شهرستان آغاز شده و امید به سرعت دارد.

    در روز یکشنبه  شاهد  اجرای شرح و تفصیل کتاب توسط تعدادی از اعضای کتابخانه ی فرهنگ فورگ بودیم که خوشبختانه ازکودک  کم سن و سال گرفته تا نوجوان و جوان، با اعتماد به نفس در کنفرانسی کوتاه، ضمن معرفی کتاب به شرح و تفسیر خلاصه ای از آن پرداختند و نتیجه گیری های خود را از خوانش کتاب، بیان می کردند.
    دراین جلسه قرارشد که درنوبت بعد، مسوولین بخش فرگ نیز با انتخاب و مطالعه کتاب موردنظر به شرح و خلاصه گویی آن بپردازند.
    و کتابهایی به عنوان جایزه از طرف اداره ها ونهادهای فورگ به اعضای شرکت کننده اهدا شود، در حاشیه  پایان این مراسم، طی صورتجلسه ای با امضای مسوولین حاضر، مصوب گردید که با اجرای همایشی دربخش فورگ به شناخت و معرفی استعدادهای فرهنگ و هنرمنطقه ، پرداخته شود.
    سپاسگزاریم ازهمدلی و همکاری اداره ی فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان داراب، اداره پست، کتابخانه ی عمومی شهرستان، کتابخانه عمومی شهردوبرجی، بخشداری و آموزش وپرورش منطقه فورگ، شهرداری و شورای اسلامی شهر  های دوبرجی و شهرفدامی، انجمن ادبی باران، انجمن ادبی سپیده ی فورگ و همه ی عزیزانی که  دل در گرو هنر و اندیشه دارند.

    با امید صلحی ماندگار با کتاب و زندگی درجوار کتاب.

    رسول امیری

    IMG-20160516-WA0005 (Copy) IMG-20160516-WA0004 (Copy) IMG-20160516-WA0003 (Copy)

    IMG-20160516-WA0002 (Copy)

    ثبت دیدگاه

    8 دیدگاه برای “روز کتاب خوان دربخش فورگ”
    1. تنهاراه مبارزه باجهل وامید به راه خرد وروشنی این است که یار مهربان وهمیشگی ما کتاب شود.
      افرین به بچه های فرگ وداراب

    2. انسان هایی می شناسیم.درسطح شهرستان که بدون هیچ توقع سالهاست خود راوقف هنر وفرهنگ جامعه کرده اند.درود به غیرت وشرفشان.

    3. درودبه اصحاب فرهنگ وهنر شهرستان. داراب وبخش فرگ

    4. البته نباید زحمتهایی خانم نریمانی مسئول کتابخانه که برای این نشست کشیدن اونم تنهایی نادیده گرفته بشه.

    5. درودتان باد.

    6. خانم نریمانی .ماهار.هدایی.شهردار.بخشدار.شورا.انجمن سپیده فرگ.وخیلی از دوستان دیگه که پشت صحنه حمایت می کنن باعث.شکوفایی فرهنگ.میشه.مخصوصا اعضای کتابخوان که اگر نبودند ومشارکت نمی کردند چنین جلسه ای برگزار نمی شد.همیشه بااتحاد وهمبستگی کارها به سرانجام می رسد.
      امیدوارم شاهد روزی باشیم که مردم سرشان را ازتلوزیون وگوشی های لمسی بیرون بکشند وبیشتربه کتاب مشغول شوند.
      ازسایت وزین عصر داراب بابت این خبر سپاسگزاریم.

    7. باور کنید شاید تا حالا کسی از رسول امیری شاعر و هنرمند فورگی تقدیر نکرده باشه شاید تنها کسی که استعداد های بخش فورگ را به شهرستان معرفی می کنه شخص رسول امیری هس بدون اینکه حمایت مالی بشه و به خاطر علاقه ای دارا داره خودشو وقف می کنه از همین جا از طرف تمام مردم فورگ به شما یه خسته نباشید جانانه میگم ..
      خسته نباشی رسول جان

    8. جا داره یه تشکر جانانه از رسول امیری شاعر ،هنرمند و مجری خوب بخش فورگ داشته باشیم که بدون هیچ چشم داشتی و بدون هیچ کمک مالی خودشو وقف کرده دمت گرم رسول جان سالم باشی ایشالله