جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • روزنامه خبرجنوب به ده هزارمين شماره رسيد

    شناسه : 991 ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷ 846 بازدید ارسال توسط :

    روزنامه خبر جنوب، چاپ شيراز، به‌عنوان يكي از قديمي‌ترين رسانه‌هاي مكتوب در كشور، با انتشار ده‌هزارمين شماره خود و در حاليكه هيچ توقفي در تاريخ انتشار آن ثبت نشده است، ركورد جديدي در اين زمينه ثبت كرد. به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس، مديرمسئول موسسه بين‌المللي مطبوعاتي خبر شنبه […]

    روزنامه خبرجنوب به ده هزارمين شماره رسيد
    پ
    پ

    روزنامه خبر جنوب، چاپ شيراز، به‌عنوان يكي از قديمي‌ترين رسانه‌هاي مكتوب در كشور، با انتشار ده‌هزارمين شماره خود و در حاليكه هيچ توقفي در تاريخ انتشار آن ثبت نشده است، ركورد جديدي در اين زمينه ثبت كرد.
    به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس، مديرمسئول موسسه بين‌المللي مطبوعاتي خبر شنبه ۲۱ شهريور در اين زمينه به خبرنگاران گفت: برای اولین بار است كه در تاریخ مطبوعات ایران یک نشریه توسط بخش خصوصي منتشر مي‌شود و بدون توقف، شاهد تداوم انتشار آن تا ۱۰ هزار شماره هستيم.
    حسين واحدي‌پور با تأکید بر اینکه در طول ۳۶ سال انتشار روزنامه خبر جنوب انعکاس سریع اخبار با رعایت صداقت و امانت، در سرلوحه کار قرار داده است، آن را یکی از دلایل موفقیت و استقبال مردم از این روزنامه دانست.
    واحدي‌پور افزود: انتشار ۱۰ هزار شماره روزنامه بدون حتی یک شماره تعطیلی با مشکلات عدیده‌ای که طی سال‌های انتشار با آن مواجه بوده‌ایم کار آسانی نبوده و نیست.
    وی استمرار اطلاع‌رسانی را از اهداف مهم انتشار بی وقفه روزنامه خبرجنوب برشمرد و تصریح کرد: باید آگاه بود در عصری زندگی می‌کنیم که سرعت و دقت در اطلاع‌رسانی حرف اول را می‌زند.
    واحدی‌پور توجه به نیازهای مخاطب و دسترسی آسان به آخرین اخبار و رویدادهای کشور را مهم ارزيابي و اضافه كرد: روزنامه خبرجنوب بدون وابستگی به تشکل یا نهادي خاص، همواره سعی كرده جدیدترین اطلاعات و اخبار را با نگاه فراجناحی دراختیار خوانندگان قرار دهد.
    صاحب‌امتياز و مدير مسئول روزنامه خبر جنوب تصریح کرد: این روزنامه با اعتقاد به فرهنگ پویا و اصیل اسلامی ایرانی و ضرورت آگاهی مردم از مسائل روز همواره بر اطلاع رسانی دقیق و سریع و بازتاب دادن اخبار و گزارش‌های روز اصرار می‌ورزد.
    وی با بيان اينكه طي ۱۸ سال گذشته، روزنامه خبرجنوب در ايام نوروز نيز منتشر شده است، گفت: با توجه به روزهای حساس و تعطیلات طولانی سال نو، مردم کشور اشتیاق فراوانی به کسب خبر و آگاهی از مسائل روز دارند و روزنامه خبرجنوب با درک این حساسیت، انتشار روزنامه در اين ايام را هم متوقف نكرده است.
    واحدي‌پور گفت: در عصري كه به‌واسطه حضور رسانه‌هاي الكترونيك، فاصله زمان بين وقوع تا انتشار خبر را به شكل قابل ملاحظه‌اي كاهش داده‌اند، رسانه‌های مکتوب باید با تلاشي بی‌وقفه، خود را در گردونه رقابت نگه دارند و از ديگر رسانه‌ها عقب نمانند.
    به گزارش ايسنا حسين‌ واحدي‌پور كه بيش از نيم‌قرن سابقه فعاليت رسانه‌اي را در كارنامه دارد، صاحب بزرگترين بنگاه مطبوعاتي بخش خصوصي كشور به‌شمار مي‌رود.
    موسسه بين‌المللي مطبوعاتي خبر، شامل روزنامه‌هاي خبرجنوب، خبر ورزشي، خبر بين‌الملل، توريسم، هفته‌ نامه كتاب هفته خبر، ماهنامه ادبي نوشتا، خبرگزاري خبرآنلاين و پايگاه خبري تحليلي توريسم آنلاين است.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.