سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • رفع معضل زیست محیطی قریب به ۲۰ ساله بیمارستان داراب؛ راه اندازی سیستم تصفیه فاضلاب

    شناسه : 13208 ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 488 بازدید ارسال توسط :

    رفع معضل زیست محیطی قریب به ۲۰ ساله بیمارستان داراب؛ راه اندازی سیستم تصفیه فاضلاب رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب، از راه اندازی مجدد سیستم تصفیه فاضلاب، پس از انجام تعمیرات اساسی، نوسازی و بهسازی در این بیمارستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام […]

    رفع معضل زیست محیطی قریب به ۲۰ ساله بیمارستان داراب؛ راه اندازی سیستم تصفیه فاضلاب
    پ
    پ

    رفع معضل زیست محیطی قریب به ۲۰ ساله بیمارستان داراب؛ راه اندازی سیستم تصفیه فاضلاب

    رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب، از راه اندازی مجدد سیستم تصفیه فاضلاب، پس از انجام تعمیرات اساسی، نوسازی و بهسازی در این بیمارستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب؛ دکتر «وحید عوض زاده» رئیس بیمارستان با اشاره به اهمیت راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان گفت: جمع آوری، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب بیمارستان ها و مراکز درمانی با توجه به بار آلودگی بسیار بالای آن می تواند به عنوان یکی از اهداف بزرگ در هر بیمارستانی باشد، چرا که عدم توجه به جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب مراکز درمانی می تواند افزایش عفونت های بیمارستانی، نارضایتی مراجعین، بیماران و کارکنان، افزایش هزینه های مالی و افزایش مشکلات زیست محیطی را در پی داشته باشد.

    وی افزود: به حول و قوه الهی هم اکنون تصفیه خانه فاضلاب پس از انجام تعمیرات اساسی، نوسازی، بهسازی و تجهیز با وسایل مدرن تصفیه فاضلاب پس از قریب به ۲۰ سال در راستای ارتقای سطح بهداشت محیط بیمارستان و افزایش رضایتمندی شهروندان محترم شهرستان داراب و کارکنان این مرکز درمانی راه اندازی شده است که ان شاءالله با راه اندازی این تصفیه خانه فاضلاب از این پس دیگر شاهد این مشکلات و نارضایتی ها نخواهیم بود.

    وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده در آینده ای نزدیک لوله کشی آب CSR و OR جهت انتقال آب به لاندری و صرفه جویی روزانه حداقل ۵۰۰۰ لیتر آب از پساب تصفیه خانه برای آبیاری فضای سبز بیمارستان انجام خواهد شد.

    ایشان از زحمات،تلاش ها،حمایت ها و پیگیری های مسئولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی فارس، نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه محترم شهرستان در چند ماه گذشته جهت رفع این مشکل زیست محیطی تشکر کردند.

    لازم بذکر است سیستم تصفیه فاضلاب بیمارستان به زودی و با حضور مسئولین ارشد شهرستان و دانشگاه به طور رسمی افتتاح می شود.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.