شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • رسول امیری با دستان پر مهر مادر از چهارمین کتابش رونمایی کرد

    شناسه : 12401 ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ 1560 بازدید ارسال توسط :

    رسول امیری با دستان پر مهر مادر از چهارمین کتابش رونمایی کرد به گزاش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، همزمان با میلاد با سعادت صدیقه طاهره و روز مادر طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین محلی، از کتاب شعر رسول امیری با عنوان” دورت بگردم” رونمایی شد. رسول امیری، شاعر، نویسنده، طنز پرداز و […]

    رسول امیری با دستان پر مهر مادر از چهارمین کتابش رونمایی کرد
    پ
    پ

    رسول امیری با دستان پر مهر مادر از چهارمین کتابش رونمایی کرد

    به گزاش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، همزمان با میلاد با سعادت صدیقه طاهره و روز مادر طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین محلی، از کتاب شعر رسول امیری با عنوان” دورت بگردم” رونمایی شد.

    رسول امیری، شاعر، نویسنده، طنز پرداز و فعال رسانه ای و اجتماعی بخش فورگ برای رونمایی از چهارمین کتاب خود به افتخار روز با برکت مادر و با دستان پر مهر مادرش از کتاب خود رونمای کرد.

    وی در مراسم رونمایی  از کتاب خود گفت: من شعر نمی نویسم که مرا شاعر خطاب کنند. زمانی که در فورگ دست به قلم بردم جایی را نمی شناختم؛ محدودیت ها، تبعیض ها و مشقت ها باعث شد که به قلم و هنر پناه ببرم و برایم مهم نیست دیگران راجع به من چه فکری می کنند، مهم این است که وقتی می نویسم راحت می شوم.

    وی با بیان اینکه در این خاک و سرزمین بزرگ شدم و به آن افتخار می کنم عنوان کرد: وقتی از فورگ می گویم یعنی هشیوار، دنگان، فسارود، دهات شیراز و پاکستان؛ برای من فرقی ندارد. ما اینجا رنج می کشیم و شعر می نویسیم، شعرهای من عاشقانه است اما رنج دارد. ما وقتی می نویسیم دل می دهیم. مخاطب من مخاطب عام است و در فکر پرستیژ داشتن نبودم و به خاطر همین خیلی از وقت ها دافعه دارم.

    این شاعر اهل فورگ افزود: امروز می توانستم افراد بزرگی دعوت کنم که مردم آرزو دارند با او سلفی بگیرند، اما من با آن کارگر ساده سلفی می گیرم و افتخار می کنم، با کشاورزی که باغش سرما زده سلفی می گیرم تا بفهمد من هم از آنها هستم. من با این نان و آب بزرگ شدم.

    وی به فرارسیدن ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: امروز روز فرهنگ و هنر است، روزیی است که به استقلال و آزادی رسیدیم؛ به خاطر این است که من آزادانه حرف می زنم. من هر مشکل و هر مسئله و هر مصیبتی که در مملکت خودم داشته باشم، خیلی ارزش بیشتری دارد که یک بیگانه بخواهد بر من حکومت کند.

    گفتنی است در پایان مراسم از تعدادی از نویسندگان تجلیل شد.

     

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “رسول امیری با دستان پر مهر مادر از چهارمین کتابش رونمایی کرد”
    1. تشکر از سایت مردمی عصر داراب. کار بسیار بزرگ وارزشمندی است که رسانه ها واقعیت را به گوش مردم می رسانند خبر بسیار خوبی تهیه کردید شهرستان داراب مخصوصا بخش فورگ پر از فرهنگ وهنراست وچه زیباست که افتخار یک هنرمند طبقه ی کارگر و کشاورز باشد.درود به مادرانی که چنین فرزندانی تربیت می کنند