پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • راه‌ اندازی سامانه تلفنی ترک دخانیات در ایران با حمایت سازمان جهانی بهداشت

    شناسه : 13367 ۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ 466 بازدید ارسال توسط :

    راه‌ اندازی سامانه تلفنی ترک دخانیات در ایران با حمایت سازمان جهانی بهداشت به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سامانه تلفنی ترک دخانیات در ایران با حمایت سازمان جهانی بهداشت راه‌ اندازی شد. سامانه تلفنی رایگان ۴۰۳۰ (داخلی ۵) که به منظور کمک به علاقه مندان ترک دخانیات راه اندازی شده، از ساعت ۹ […]

    راه‌ اندازی سامانه تلفنی ترک دخانیات در ایران با حمایت سازمان جهانی بهداشت
    پ
    پ

    راه‌ اندازی سامانه تلفنی ترک دخانیات در ایران با حمایت سازمان جهانی بهداشت

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سامانه تلفنی ترک دخانیات در ایران با حمایت سازمان جهانی بهداشت راه‌ اندازی شد.

    سامانه تلفنی رایگان ۴۰۳۰ (داخلی ۵) که به منظور کمک به علاقه مندان ترک دخانیات راه اندازی شده، از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعدازظهر پاسخگوی تماس شهروندان سراسر کشور است.

    کلینیک‌ های ارائه خدمات ترک دخانیات در ۶۳ دانشگاه علوم پزشکی در سراسر کشور و زیر نظر دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت خواهند کرد.

    از آنجایی که بسیاری از کسانی که دخانیات مصرف می‌کنند، از مضرات و رابطه آن با بیماری‌ ها اطلاع دارند و مایل به ترک سیگار هستند، دسترسی این گروه به خدمات ترک میزان موفقیت آنان را در ترک دخانیات افزایش خواهد داد.

    در حال حاضر مصرف دخانیات عامل مرگ بیش از ۸ میلیون نفر در دنیا است. بیش از ۷ میلیون از این مرگ ‌ها نتیجه مصرف مستقیم دخانیات و حدود ۱٫۲ میلیون مرگ به علت مواجهه با دود دست دوم در مکان‌ های عمومی است.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.