شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • رئیس سازمان حمل و نقل همگانی داراب: نرخ کرایه تاکسی ۴۰۰ تومان و نرخ سرویس مدارس ۵۵ هزار تومان است/ رانندگان مجاز به دریافت مبلغ بیش از حد تعرفه نیستند

    شناسه : 5235 ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 2081 بازدید ارسال توسط :

    رئیس سازمان حمل و نقل همگانی داراب نرخ کرایه تاکسی در داراب را ۴۰۰ تومان  و نرخ سرویس مدارس را ۵۵ هزار تومان اعلام کرد. فرهادی  رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهر داراب در مصاحبه با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز آخرین نرخ مصوب کرایه تاکسی را در سال ۹۴ عنوان کرد […]

    رئیس سازمان حمل و نقل همگانی داراب: نرخ کرایه تاکسی ۴۰۰ تومان و نرخ سرویس مدارس ۵۵ هزار تومان است/ رانندگان مجاز به دریافت مبلغ بیش از حد تعرفه نیستند
    پ
    پ

    رئیس سازمان حمل و نقل همگانی داراب نرخ کرایه تاکسی در داراب را ۴۰۰ تومان  و نرخ سرویس مدارس را ۵۵ هزار تومان اعلام کرد.

    فرهادی  رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهر داراب در مصاحبه با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز آخرین نرخ مصوب کرایه تاکسی را در سال ۹۴ عنوان کرد و گفت: برای تغییر نرخ همیشه به شورای شهر درخواست می دهیم و آنها باید در جلسه خود مصوب کنند.

    فرهادی افزود:  این مصوبه باید به فرمانداری برود و تأیید شود و بعد از تأیید قابلیت اجرایی دارد. امسال درخواست داده ایم تا نرخ کرایه تاکسی های  داراب بر اساس نرخ تورم ، ۱۱ تا ۱۵ درصد افزایش یابد و از ۴۰۰۰ به۴۶۰۰ ریال افزایش یابد ولی فرمانداری مصوب نکرد به همین دلیل قابلیت اجرایی ندارد بنابراین نرخ کرایه تاکسی فعلا همان مبلغ ۴۰۰۰ ریال است.

    فرهادی با استناد به نرخ مصوب شورا در خصوص سرویس مدارس گفت: نرخ سرویس مدارس ۵۵ هزار تومان است و رانندگان مجاز به دریافت بیش از حد تعرفه نیستند؛ مگر اینکه با اولیای دانش آموزان توافق داشته باشند.

    رئیس سازمان حمل و نقل همگانی، در خصوص سهمیه نوسازی  تاکسی در داراب گفت: تعداد ثبت نامی ها برای نوسازی تاکسی ها در داراب ۱۱۴ نفر بوده و ۶۰ نفر کد رهگیری گرفتند ۵۳ نفر هم خودرو تحویل داده شده و الان ۷ نفر در انتظار هستند.

    وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته، سهمیه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهرداری داراب در حال حاضر ۱۸۰ دستگاه اعلام شده است.

    فرهادی  در خصوص برخورد با رانندگان متخلف گفت: همشهریان می توانند  در صورت مشاهده تخلف به صورت تلفنی و با شماره ۵۳۵۲۴۰۰۸ و یا به صورت حضوری با مراجعه به تاکسیرانی  شکایت خود را تنظیم کنند.

    رئیس سازمان حمل و نقل داراب اعلام کرد: بر اساس میزان خسارت و نوع اقدام آنها تا ۳ مرحله به راننده خاطی تذکر داده خواهد شد و در مرحله آخر اگر خلاف جدی داشته باشند کارت صلاحیت آنها باطل می شود و دیگر نمی توانند خدمات تاکسیرانی داشته باشند.

     

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “رئیس سازمان حمل و نقل همگانی داراب: نرخ کرایه تاکسی ۴۰۰ تومان و نرخ سرویس مدارس ۵۵ هزار تومان است/ رانندگان مجاز به دریافت مبلغ بیش از حد تعرفه نیستند”
    1. مرحله اول.
      تورم که دولت عزیز اعلان کرده نداریم.برای افزایش قیمت ونرخ تاکسی ازکجاتورم آوردین خدا داند….
      دومأ.
      خداوکیلی یه سری تاکسی پیکان هست که دیگه اگربه اسقاطی هم بدیم ازمون قبول نمیکنند.ورانندگان تاکسی خودشون هم خسته شدن ازبس خرج ماشین کردند چرا فکری به حال این ماشینهای از رده خارج نمیکنید…؟؟؟
      چراتسهیلاتی بابهره کم دراختیاراین رانندگان نمیگذارین که ماشین جدیدبخرند؟؟؟
      الودگی شهر پیش کش.آبروی شهرهم رفت با این پیکان های له ه ه ه ه ه شده.
      ازبیمارستان تا باغ ملی که اگه با پیاده بریم زودترمیرسیم توی این ترافیک تا با تاکسی…..
      امارات ۱۰۰دستگاه تاکسی(سوناتا)بعداز۴سال کاردرواحدتاکسیرانی همشون رو فرستادپارکینگ واجازه کارکردن در خط تاکس روبهشون نداده ولی ما خداروشکربعد۴۰سال هم نیازی نمیدونیم به ازرده خارج کردن پیکان جوانان…
      توی قبرس بنز سی ۵۰۰بعنوان تاکس شهری استفاده میشه…..
      توی عراق هم اکثرتویوتا.جی ام سی.کرولا.دوژ.بعنوان تاکسی شهری استفاده میشه…
      .
      .
      .
      .ولی توی ایران …..