پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • ذوالانوار در واكنش به انتخاب استاندار جدید فارس: تحريم مراسم معارفه استاندار از سوي نمايندگان

    شناسه : 291 ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 681 بازدید ارسال توسط :

    نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي واكنش به انتخاب استاندار فارس گفت: نقش پدرخوانده‌ها در انتخاب استاندار فارس قابل توجه بود و می‌توان گفت آنها استاندار را انتخاب کردند نه دولت و وزير كشور در اين خصوص بايد پاسخگو باشد. به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه فارس، محمدحسين […]

    ذوالانوار در واكنش به انتخاب استاندار  جدید فارس: تحريم مراسم معارفه استاندار از سوي نمايندگان
    پ
    پ

    نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي واكنش به انتخاب استاندار فارس گفت: نقش پدرخوانده‌ها در انتخاب استاندار فارس قابل توجه بود و می‌توان گفت آنها استاندار را انتخاب کردند نه دولت و وزير كشور در اين خصوص بايد پاسخگو باشد.
    به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه فارس، محمدحسين ذوالانوار چهارشنبه ۲۴ تير، در خبري اعلام كرد: دولت با انتخاب یک استاندار بدون تجربه برای فارس نشان داد که جایگاه فارس با ۲۹ شهرستان در این انتخاب مورد توجه قرار نگرفته است.
    وي با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فارس همواره در قله قرار دارد، افزود: وقتی رهبر انقلاب جایگاه فارس را تا اينقدر رفیع و ارزنده تبیین می‌کنند؛ چرا وزیر کشور در انتخاب استاندار برای این خطه از ایران که دارای جایگاه بزرگی است از این موضوع به راحتی عبور می‌کند.
    نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: فارس در طول تاریخ همواره دارای پتانسیل‌های بسیاری از بعد مدیریتی بوده است اما این موضوع برای ما قابل هضم نیست که یک استاندار غیربومی و ناآشنا با استان برای فارس انتخاب شود.
    وي تصريح كرد: دو سال زمان می‌برد تا استاندار معرفی شده، استان را بشناسد و با نقاط ضعف‌ و قوت آن آشنا شود.
    نماینده مردم شیراز در مجلس شوراي اسلامي عنوان کرد: نمایندگان فارس نه تنها در مراسم معارفه استاندار جدید فارس شرکت نمی‌کنند بلکه به شدت از دولت به دلیل بی توجهی به خواست مردم استان گلایه مند هستند.

    ذوالانوار با اشاره به اظهار گلایه مندی نمایندگان برخی از استان‌ها از وزیر کشور بیان کرد: درخواست استیضاح وزیر کشور امروز با حدود ۴۰ امضا به هیات رئيسه مجلس تقدیم شده است.

    وي همچنين در پاسخ به اظهار نظر وزیر کشور در خصوص دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در امور اجرایی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتخب بی‌واسطه از سوی مردم هستند و مسئولیت پیگیری مطالبات مردم را دارند، ما خواسته مردم را مطرح کردیم و در هر زمان و مکان دیگری نیز این روند را ادامه می‌دهیم.

    نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: برای رای مردم ارزش قائل هستیم، وزیر کشور باید پاسخ دهد که چرا نسبت به خواسته به حق مردم همیشه در صحنه فارس بی تفاوت بوده است.ع

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “ذوالانوار در واكنش به انتخاب استاندار جدید فارس: تحريم مراسم معارفه استاندار از سوي نمايندگان”
    1. آقا لطفا دخالتهای بیجاتون را به مردم نسبت ندین لطفا.