جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دیدار امام جمعه جدید با حجه الاسلام سید محمد نسابه به مناسبت عید غدیر خم

    شناسه : 13523 ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸ 629 بازدید ارسال توسط :

    دیدار امام جمعه جدید با حجه الاسلام سید محمد نسابه به مناسبت عید غدیر خم حجه الاسلام خسروی امام جمعه جدید داراب در معیت فرمانده سپاه ناحیه داراب، و جمعی از علما و اساتید حوزه علمیه داراب به مناسبت عید سعید غدیر خم با حضور در مرقد آیت ا… نسابه با حجه الاسلام سید محمد […]

    دیدار امام جمعه جدید با حجه الاسلام سید محمد نسابه به مناسبت عید غدیر خم
    پ
    پ

    دیدار امام جمعه جدید با حجه الاسلام سید محمد نسابه به مناسبت عید غدیر خم

    حجه الاسلام خسروی امام جمعه جدید داراب در معیت فرمانده سپاه ناحیه داراب، و جمعی از علما و اساتید حوزه علمیه داراب به مناسبت عید سعید غدیر خم با حضور در مرقد آیت ا… نسابه با حجه الاسلام سید محمد نسابه دیدار کردند.

    حجه الاسلام خسروی در اولین دیدار بعد از امامت جمعه با حجه الاسلام سید محمد نسابه عنوان کرد: این دیدار و ملاقات را به فال نیک می گیرم که با دعا و نفس شما، این مسئولیت سنگین که به دوش ما گذاشته شده را به پیش ببرم.

    حجه الاسلام خسروی افزود: بسیار خوشحالم که در شهری امامت جمعه خودم را در دهه امامت و ولایت آغاز میکنم که زیر سایه شما هستم و دعای شما همراه من است. ما در این شهر هرچه داریم از علمای بزرگ بلاد و از انفاس قدسی حضرت آیت الله نسابه داریم و به شدت به دعای شما محتاجیم و برای همه ما دعا کنید تا بتوانیم انتظارت را برآورده کنیم.

    حجه الاسلام سید محمد نسابه در این دیدار ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت ایام ولایت و امامت اظهار کردند: دعاهایی که مکرر پدرم داشتند نسبت به آبا و اجدادشان بود و خداوند ما را در وادی ولایت قرار بدهد که محبت اهل بیت(ع) بالاترین نعمت ها است.

    حجه الاسلام نسابه افزودند: دعاگوی شما هستیم و ان شالله توفیقات الهی شامل حال شما شود. امام جمعه مظهر اتحاد و وحدت است؛ عاقبت بخیری همه دعای همیشگی ماست.

    لازم به ذکر است در پایان، حجه الاسلام خسروی یک تکه از قالی حرم امام رضا(ع) به  حجه الاسلام سید محمد نسابه اعطا  و ایشان نیز به حجه الاسلام خسروی یک حلقه انگشتر هدیه دادند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.