جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دکتر عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در جمع اصحاب رسانه: همدلی و وحدت؛ راهکار برون رفت از مشکلات و عقب ماندگی هاست

    شناسه : 11653 ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 1569 بازدید ارسال توسط :

    در جلسات جداگانه ای توسط فرماندهی سپاه ناحیه داراب و نماینده مردم در مجلس از خبرنگاران رسانه های داراب و زرین دشت تقدیر شد. به گزارش عصر داراب نیوز، دکتر عسکری نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در جمع اصحاب رسانه گفت: شهرستان های داراب و زرین دشت از قدمت ۷ هزار ساله […]

    دکتر عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در جمع اصحاب رسانه: همدلی و وحدت؛ راهکار برون رفت از مشکلات و عقب ماندگی هاست
    پ
    پ

    در جلسات جداگانه ای توسط فرماندهی سپاه ناحیه داراب و نماینده مردم در مجلس از خبرنگاران رسانه های داراب و زرین دشت تقدیر شد.

    به گزارش عصر داراب نیوز، دکتر عسکری نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در جمع اصحاب رسانه گفت: شهرستان های داراب و زرین دشت از قدمت ۷ هزار ساله برخوردارند و در حوزه تاریخی، تمدنی و یک قدمت ۱۴۰۰ ساله در حوزه اعتقادی داریم. در مباحث انقلابی هم سوابق ارزشمندی در انقلاب و دفاع مقدس داشته و مردم در این دو شهرستان درخشیده اند.

    نماینده داراب و زرین دشت وحدت و همدلی را راهکار برون رفت از عقب ماندگی هاست گفت: علارغم اینکه این دو شهرستان پتانسیل های بالقوه فراوانی دارند و  در گذشته هم فعالیت های خوبی صورت گرفته اما باز هم عقب هستیم  و برای جبران عقب ماندگی باید راهکار هایی برای برون رفت از این مشکلات در سایه همدلی و وحدت ارائه کرد.

    وی در ادامه افزود: می توانیم با یک نگاه به آینده مسیر توسعه شهرستان  را تغییر داده و در قالب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت فضا را جلو ببریم.

    عسکری در خصوص پتروشیمی های ۴ گانه فارس گفت: تا کنون چند جلسه در تهران داشته ایم و دو جلسه هم با آیت ا… دژکام، در جلساتی که با کارشناسان  به این نتیجه رسیده ایم که این پتروشیمی ها کاملا اقتصادی هستند و جدیدا هم به اتفاق نمایندگان شهرستان های جهرم، فسا و فیروزآباد نامه ای به  فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا نوشته و درخواست فعال شدن و آغاز عملیات اجرایی این پتروشیمی ها طبق طرح اولیه و در شهرستان های مذکور شده ایم.

    عسکری فعالیت رسانه های را مثبت ارزیابی کرد و افزود: رسانه طی این مدت نسبت به گذشته الحق و والانصاف خوب عمل کرده اند و عملکرد خولبی داشته اند و من امیدوارم دوستان فضای شهرستان را به سمت همدلی و وحدت ببرند، فضایی که نه اغراق آمیز  و نه مغرضانه باشد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.