سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • انصاری نماینده مردم در مجلس دهم: دغدغه ما باید توسعه و عمران شهرستان باشد/ در عزل و نصب های شهرستان کمترین دخالت داشتم

    شناسه : 8632 ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸ 901 بازدید ارسال توسط :

    دکتر رضا انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس دهم در آئین تکریم و معارفه فرماندار داراب گفت: تا زمانی که به آرمان های انقلاب و اندیشه متعالی امام پایبند باشیم این جنگ و نزاع با دشمنان ادامه دارد. امروز اتاق فکر دشمنان در خزانه داری آمریکا مستقر شده است و ما باید […]

    انصاری نماینده مردم در مجلس دهم: دغدغه ما  باید توسعه و عمران شهرستان باشد/ در عزل و نصب های شهرستان کمترین دخالت داشتم
    پ
    پ

    دکتر رضا انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس دهم در آئین تکریم و معارفه فرماندار داراب گفت: تا زمانی که به آرمان های انقلاب و اندیشه متعالی امام پایبند باشیم این جنگ و نزاع با دشمنان ادامه دارد. امروز اتاق فکر دشمنان در خزانه داری آمریکا مستقر شده است و ما باید این را درک کنیم. امروز در شرایطی قرار داریم که با بزرگترین هجمه ها در عرصه اقتصاد مواجه شده ایم.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛ وی با انتقاد از عملکرد مجلس شورای اسلامی افزود: خروجی مجلس برای بهبود وضعیت کشور چه بوده است؟ ما در این سالها هم با سوء مدیریت ها مواجه بوده و هستیم و هم با فشارهای بیگانه پس در این شرایط موظفیم در هر جایگاهی با تمام وجود صادقانه و دلسوزانه خدمتگذار مردم باشیم و این را در عرصه کلام و عمل نشان دهیم. باید تمام تلاشمان را برای افزایش رضایت مردم به کار ببندیم و از هرگونه رفتار تفرقه افکنانه بپرهیزیم.امروز بیش از هر چیز به اتحاد و دوری از تفرقه نیاز داریم

    نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس از تلاش های قاسم پور تقدیر کرد و گفت: همه ما قدر دان خدمات آقای قاسمپور هستیم، دغدغه ما  باید توسعه و عمران شهرستان باشد. ایشان در این مدت دوسال مسئولیت بنده پیگیر مشکلات شهرستان بودند. از ابتدا تلاش کردم در کار فرماندار دخالت نکنم و نگاه من این بوده و هست که مجلس یک نهاد قانون گذار و یک نهاد نظارت کننده بر دولت می باشد. بنده در عزل و نصب های شهرستان کمترین دخالت داشتم مگر جایی که منافع و مصالح شهرستان در میان بود که ورود می کردم..

    رضا انصاری خطاب به فرماندار جدید داراب گفت: ما از اجدادمان خصلتی به ارث برده ایم که با نجابت پایبند به آموزه های دینی و اخلاقی هستیم. این شهرستان شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده و علمای به نامی را پرورش داده است. مردم این شهرستان به دنبال اعتدال و میانه روی هستند و از افراط و تفریط بیزارند. با این نگاه همه نگاهمان را برای توسعه و عمران و آبادانی بگذاریم. من با تمام وجودم برای تحقق این امر مهم تلاش می کنم.

    وی تأکید کرد: امروز توقع مردم از شما بیشتر شده است چرا که شما را به عنوان یک نیروی انقلابی می شناسند و از آنجا که در کلان شهرها مسئولیت داشتید و دارای تجربه هستید و اولین مسئولیت های خود را در بوشهر با استاندار فعلی فارس شروع کردید بنابرین از نزدیکی شما با آقای مهندس تبادار مطلع هستند و این توقع مردم را بیشتر می کند.مردم منتظر هستند اتفاقات بی نظیر تری نسبت به گذشته اتفاق بیافتد.

    نماینده مردم در مجلس گفت: باید نگاه به توسعه یک نگاه فرا سیاسی، قبیله ای، فرا منظقه ای و علمی و کارشناسانه باشد و برای آبادانی این شهرستان باید از همه پتانسیل ها استفاده شود ممکن است دولت یا نماینده مجلس اصلاح طلب یا اصولگرا باشد و باید از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده کنیم.

    وی بیکاری جوانان را اصلی ترین مشکل شهرستان دانست و گفت: یکی از معضلات اساسی این شهرستان در حوزه درمان است که مشکلات جدی داریم که یکسری از آنها ریشه ای و زمان بر است و یکسری از آنها با مدیریت قابل حل است. وضعیت ماه های اخیر بهداشت و درمان داراب به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید اصلاح شود.یا باید روش عوض شود و یا افراد چون مردم توقعاتی در این زمینه دارند.

     

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.