جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دکتر انصاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن مطرح کرد: یکی از مشکلات مهم داراب عدم اتحاد و همبستگی برای توسعه شهرستان است/ اگر عملکرد مسئولین نامطلوب بود از همین تریبون آنها را به مردم معرفی خواهم کرد

    شناسه : 6494 ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳ 1321 بازدید ارسال توسط :

    مراسم جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و کم نظیر مردم داراب در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی و. خبری عصر داراب نیوز؛ دکتر رضا انصاری  نماینده مردم شریف داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در پایان راهپیمایی در مصلی نماز جمعه داراب برای […]

    دکتر انصاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن مطرح کرد: یکی از مشکلات مهم داراب عدم اتحاد و همبستگی برای توسعه شهرستان است/ اگر عملکرد مسئولین نامطلوب بود از همین تریبون آنها را به مردم معرفی خواهم کرد
    پ
    پ

    مراسم جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و کم نظیر مردم داراب در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی و. خبری عصر داراب نیوز؛ دکتر رضا انصاری  نماینده مردم شریف داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در پایان راهپیمایی در مصلی نماز جمعه داراب برای اولین بار در جمع مردم سخنرانی کرد. وی یوم الله ۲۲بهمن ۵۷ را روز رهایی ملت ایران از یوغ استبداد و استکبار دانست، روزی که ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام(ره) مسیر اقتدار، عزت، پیشرفت، تعالی و سعادت را شروع نمودند.

    وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که گفتمان های حاکم بر دنیا گفتمان منسوب به شرق و غرب بود اما امام (ره) در آن شرایط، گفتمان جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آموزه های دینی در دنیای آن روز مطرح کرد.

    انصاری افزود: وقتی ملت ایران شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی سر می دادند این شعار شرق و غرب صرفا مبتنی بر مکان نبود مبتنی بر اندیشه و فکری بود که امام(ره) برای ما تعیین و تبیین می کرد.گفتمان شرق و غرب گفتمانی بود که مبنای فکری خودش داشت و ما باید این موضوع را درک کنیم، چون مسیری که به ما عزت،افتخار و غرور داد، مسیری بود که بر اساس اندیشه و فکر امام(ره) بود و ما باید در دانشگاه ها و مراکز علمی و حوزه های علمیه خودمان این گفتمان را گسترش دهیم تا بتوانیم بر اساس یک مبانی فکری عمیق و غنی نسل جوان مان را متقاعد کنیم که این گفتمان است که میتواند باعث سعادت ما بشود.

    رئیس مجمع نمایندگان فارس در ادامه به مشکلات استان فارس و شهرستان پرداخته و گفت: استان فارس علی رغم برخورداری هایی که در طول تاریخ نصیبش شده است شاخصه های توسعه مطلوبی نداشته است.

    یکی از شاخص های مهم برای توسعه، تولید ناخالص داخلی است که سهم استان فارس در تولید ناخالص داخلی کشور از   ۶درصد به ۴درصد نزول پیدا کرده است و این به دلیل سو مدیریت ها در گذشته است که این موضوع باعث می شود میانگین بیکاری و نرخ بیکاری استان در مقایسه با سایر استان ها افزایش پیدا کند.همچنین در حوزه تلفات جاده ای استان فارس در میزان کشته ها و مصدومین مقام اول دارد که این موضوع برای ما پذیرفته شده نیست و باید تلاش کنیم تا بتوانیم وضعیت شاخص ها را در استان فارس بهبود ببخشیم.

    نماینده مردم شریف داراب و زرین دشت ضمن بیان عملکرد خود در حوزه های مختلف خاطر نشان کرد: متاسفانه در داراب کمبودها و مشکلات زیادی داریم که همه آگاهند. ولی یکی از مشکلات مهم داراب عدم اتحاد وهمبستگی برای توسعه شهرستان و علاقه به اختلاف دربین ما بیشتر از وحدت وهمبستگی است. بنده مصادیق متعددی دارم که اختلافات چه ضربه های فراوانی به داراب زده است که در اینجا بدان نخواهم پرداخت.

    دکتر انصاری به نقطه ضعف دیگر شهرستان اشاره کرد و گفت: اکثر شهرهای استان فارس در دستگاهای دولتی کشور افراد تصمیم گیر وتصمیم سازدارند اما در داراب متاسفانه تنگ نظری و اختلاف در فکر و روح ما اثر کرده و بعضاً با سنگ اندازی مانع ارتقاء نخبگان شهرستان شده ایم.

    انصاری با اشاره به  عدم دخالت در عزل و نصب ها گفت :همانطور که قبلا اعلام نموده ام بنده در عزل ونصب ها دخالت مستقیم ندارم واعتقادم این است که مجلس ناظر است ودولت مجری؛ اما مگر می شود یک نماینده در عزل ونصب ها بی تفاوت باشد. بنده نظاره گر عملکرد مدیران خواهم بود. فرماندار محترم در عزل و نصب ها از بنده مشورت گرفته اما در بعضی موارد نظر بنده عملی نشده است و چنانچه در این راستا اختلافی باشد که بعضا هست باید در پشت درهای بسته حل شود تا دودش به چشم مردم نرود و من عزل و نصب ها را با دقت نظارت می کنم و اگر عملکرد مسئولین نامطلوب بود از همین تریبون آنها را به مردم معرفی خواهم کرد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس اصلاح خط مرزی داراب و استهبان را حق مردم داراب دانست و افزود: برخلاف مسؤلان استهبان، تاکنون از تریبون عمومی در خصوص خط مرزی داراب و استهبان سخن نگفته ام؛. ولی امروز اعلام می کنم که اصلاح خط مرزی حق مسلم  مردم داراب است وکوتاه نمی آیم و در این راه به قدرت و پتانسیل مردم نیاز داریم زیرا قدرت مردم از قدرت سیاسی موثرتر است.

    نماینده مردم داراب و زرین دشت در پایان  گفت: از مردم می خواهم اجازه دهند در مسیر خدمت به مردم حرکت کنم نه در مسیر کارهای شخصی دیگران، زیراوقت بسیار کم وکارها زیاداست.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.