جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دستگیری اعضای باند گروگانگیری در فارس/ بازگشت گروگان ۸۳ ساله دارابی به آغوش خانواده

    شناسه : 12161 ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ 1608 بازدید ارسال توسط :

    با تلاش ماموران انتظامی، اعضای باند گروگانگیری در شهرستان«داراب» دستگیر و گروگان ۸۳ ساله؛ صحیح و سالم به اغوش گرم خانواده بازگشت. به گزارش عصر داراب نیوز؛ فرمانده انتظامی استان فارس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع گروگانگیری در اطراف پایانه مسافربری شهرستان […]

    دستگیری اعضای باند گروگانگیری در فارس/ بازگشت گروگان ۸۳ ساله دارابی به آغوش خانواده
    پ
    پ

    با تلاش ماموران انتظامی، اعضای باند گروگانگیری در شهرستان«داراب» دستگیر و گروگان ۸۳ ساله؛ صحیح و سالم به اغوش گرم خانواده بازگشت.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛ فرمانده انتظامی استان فارس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع گروگانگیری در اطراف پایانه مسافربری شهرستان داراب، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.
    سردار رهام بخش حبیبی گفت: در بررسی های تکمیلی پلیس مشخص شد چند نفر ناشناس، یک پیرمرد ۸۳ ساله را به گروگان گرفته و زمان تماس تلفنی با خانواده وی تقاضای ۲ میلیارد تومان در قبال آزادی وی کرده اند.
    سردار حبیبی افزود: پرونده ویژه در این خصوص تشکیل و با تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی مرکز استان و شهرستان های داراب و فسا، مخفیگاه اعضای باند گروگانگیری در اطراف شهرستان فسا مورد شناسایی قرار گرفت.
    فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، مأموران پلیس آگاهی طی یک عملیات غافلگیرانه منسجم، ۶ نفر از اعضای این باند گروگانگیری را دستگیر و فرد گروگان گرفته شده را به صورت صحیح و سالم، آزاد و به خانواده اش تحویل دادند.
    سردار حبیبی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند، تصریح کرد: پلیس فارس با کسانی که بخواهند به هر نوع موجب ناامنی وی ایجاد شده رعب و وحشت در جامعه شوند بر خورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.