چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • در گردهمایی فارغ التحصیلان کشاورزی مطرح شد: اشتغال زایی برای جوانان از اهداف شرکت تعاونی گلخانه داران است

    شناسه : 4683 ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۹:۵۳ 904 بازدید ارسال توسط :

    گردهمایی بزرگ فارغ التحصیلان کشاورزی  با حضور قاسم پور فرماندار داراب در مجتمع فنی و حرفه ای خواهران داراب  برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر داراب نیوز، حسینی مسؤل شرکت تعاونی گلخانه داران ضمن بیان خلاصه ای از تاریخچه ی ثبت شرکت گفت: در سال ۱۳۹۴ با تعدادی از جوانان فارغ التحصیل رشته […]

    در  گردهمایی فارغ التحصیلان کشاورزی مطرح شد: اشتغال زایی برای جوانان از اهداف شرکت تعاونی گلخانه داران است
    پ
    پ

    گردهمایی بزرگ فارغ التحصیلان کشاورزی  با حضور قاسم پور فرماندار داراب در مجتمع فنی و حرفه ای خواهران داراب  برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر داراب نیوز، حسینی مسؤل شرکت تعاونی گلخانه داران ضمن بیان خلاصه ای از تاریخچه ی ثبت شرکت گفت: در سال ۱۳۹۴ با تعدادی از جوانان فارغ التحصیل رشته ها ی کشاورزی، شرکتی به نام شرکت تعاونی گلخانه داران ثبت شد ؛ که از آن موقع تاکنون مشغول فعالیت است. وی در خصوص اهداف شرکت بیان داشت: از اهداف این شرکت تعاونی می توان به جلوگیری از مصرف بی رویه ی آب ، اشتغال زایی برای جوانان و تولید محصولاتی سالم و ارگانیک اشاره کرد.

     

    وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا افزود: دفاع مقدس اوج افتخار ملت بزرگ ایران است. شهدای عزیز ما مظهر عزت، اقتدار، عظمت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی هستند. اگر شهدا نبودند ما امروز این امنیت، آسایش، راحتی و هرآنچه انقلاب اسلامی دارد همه و همه به برکت مجاهدت های شهدا، ایثارگران و خون مطهر شهداست.

    فرماندار شهرستان داراب همچنین به شعار رهبر معظم انقلاب اشاره داشت و افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادمان را به گونه ای مقاوم کنیم که با هر تکانه ای در هر گوشه ای از دنیا دچار لغزش و خطا نشود. اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد را مردمی کنیم به گونه ای که اقتصادی که از مردم، تولیدکنندگان و فعالاین بخش خصوصی حمایت کنیم. تنها راه نجات اقتصاد ما نسخه ای است که مقام معظم رهبری پیچیده است.

    فرماندار داراب وضعیت آب در شهرستان اشاره کرد و افزود: وضعیت آب در شهرستان داراب یک وضعیت فرا بحرانی است و دلیل آن هم حفر چاه های غیر مجاز است. شهرستان داراب نسبت به شهرهای اطراف بیشترین آمار حفر چاه های غیر مجاز را دارد که می توان گفت شهرستان های اطراف ۵۰ تا نهایت ۱۰۰ چاه غیر مجاز داردند اما متأسفانه در داراب ۳۰۰۰ چاه غیر مجاز وجود دارد و می توان گفت بیش از ۹۰ درصد آب شهرستان در کشاورزی مصرف می شود.

    قاسمپور در ادامه ی مراسم از دومین اولویت دولت در سال جاری گفت و اضافه کرد: دومین اولویت دولت توجه به مسائل اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد است و مهمترین عامل طلاق در شهرستان اعتیاد می باشد و منشأ اعتیاد هم بیکاریست. آمار طلاق شهرستان در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ متأسفانه ۲۵ درصد افزایش داشته اما خوشبختانه در سال ۹۴ نسبت به ۹۳ با کاهش ۲۶ درصدی همراه بوده است.

    قاسمپور در مراسم گردهمایی فارغ التحصیلان کشاورزی از حمایت سرمایه گذاران در بخش های مختلف خبر داد و افزود: این شهرستان در زمینه های مختلف اعم از گردشگری، کشاورزی و صنعت فرصت های خوبی را داراست. هم اکنون به سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در شهرستان اعلام می کنیم که در هر زمینه که مایل باشند آماده ی همکاری و حمایت از آنان هستیم.

    فرماندار شهرستان داراب، هدف از برگزاری این مراسم را رفع مشکلات پیش روی این شرکت با همفکری و همیاری یکدیگر عنوان کرد.

    وی همچنین به طرح سرشماری نفوس و مسکن نیز اشاره داشت و گفت: سرشماری در دو مرحله ی اینترنتی و حضوری برگزار می شود. آمار و اطلاعاتی که جمع آوری می شود، پایه و اساس تصمیمات کشور است و آمار به دست آمده برای توزیع امتیازات، اعتبارات، امکانات و اتفاقاتی که در کشور یا استان یا شهرستان می افتد  مورد استفاده قرار می گیرد.

    dsc06301-copy dsc06327-copy dsc06321-copy dsc06285-copy dsc06274-copy

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.