شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • در هفته نهم لیگ برتر فوتسال استان فارس؛ نبرد مادوان داراب اشک آباده ای ها را در آورد

    شناسه : 2453 ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 809 بازدید ارسال توسط :

    از هفته نهم لیگ برتر فوتسال استان فارس دو تیم نبرد مادوان داراب و آباده در برابر هم قرار گرفتند که بازیکنان تیم تبرد با ارائه یک بازی سرعتی و زدن هفت گُل اشک آباده ای ها را در آوردند. به گزارش خبرنگار عصر داراب؛ در این دیدار که در سالن ورزشی شهید صفری روستای […]

    در هفته نهم لیگ برتر فوتسال استان فارس؛ نبرد مادوان داراب اشک آباده ای ها را در آورد
    پ
    پ

    از هفته نهم لیگ برتر فوتسال استان فارس دو تیم نبرد مادوان داراب و آباده در برابر هم قرار گرفتند که بازیکنان تیم تبرد با ارائه یک بازی سرعتی و زدن هفت گُل اشک آباده ای ها را در آوردند.
    به گزارش خبرنگار عصر داراب؛ در این دیدار که در سالن ورزشی شهید صفری روستای مادوان برگزار شد؛ بازیکنان تیم نبرد که از سوی تماشاگران خونگرم و یار دوازدهم خود بی وقفه تشویق می شدند از همان ابتدای بازی دروازه تیم آباده را به توپ بستند و هفت بار دروازه این تیم را فرو ریختند و هر سه امتیاز شیرین این دیدار را کسب کردند، نماینده آباده که حرفی برای گفتن نداشت تنها یک بار توانست گُل ها خورده را پاسخ دهد، این بازی با نتیجه جالب ۷ بر ۱ به سود تیم فوتسال نبرد مادوان به اتمام رسید.
    در این دیدار ابوالقاسم نیک منش و مصطفی بابایی هر کدام دو گُل و فرشید قهرمانی، محمد میرزایی و محمد رضا خسروی نیز هر کدام یک گُل  برای تیم نبر د به ثمر رساندند.
    لازم به ذکر است که  در بازی رفت این دو تیم که در آبان ماه در آباده برگزار شد نیز تیم نبرد موفق شده بود آین تیم را با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کند.

    برای تیم تیم نبرد؛ محمد انصاری ، علی محمد یزدان پرست ، فرشید قهرمانی ، محمد رضا خسروی ، ابوالقاسم نیک منش ، محمد میرزایی ، رامین نیکخواه ، بهنام جعفری ، ادریس امیر حاجیلو ، محمد بابایی و ایوب قنبری آزاد  با مربیگری حمید نوروزی به میدان رفتند و با به نمایش گذاشتن یک بازی روان و تماشاگر پسند و یک پیروزی شیرین به کار خود خاتمه دادند.

    IMG-20151121-WA0005 (Copy)

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.