پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • در جشن تکریم از پیشکسوتان؛ از ۱۶۰ نفر بازنشستگان فرهنگی داراب درسال ۹۵ تجلیل شد

    شناسه : 7035 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴ 822 بازدید ارسال توسط :

    آئین تجلیل از ۱۶۰ نفر از فرهنگیان بازنشسته  داراب  به همت معاونت پشتیبانی  مدیریت آموزش و پرورش داراب و با حضور خانواده فرهنگیان،  مدیر و معاونین  این اداره در تالار فرهنگ  و هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد. به گزارش پایگاه تحلیلی  خبری عصر داراب نیوز؛ در این مراسم فیروزی مدیر آموزش پرورش داراب […]

    در جشن تکریم از پیشکسوتان؛ از ۱۶۰ نفر بازنشستگان فرهنگی داراب درسال ۹۵ تجلیل شد
    پ
    پ

    آئین تجلیل از ۱۶۰ نفر از فرهنگیان بازنشسته  داراب  به همت معاونت پشتیبانی  مدیریت آموزش و پرورش داراب و با حضور خانواده فرهنگیان،  مدیر و معاونین  این اداره در تالار فرهنگ  و هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد.

    به گزارش پایگاه تحلیلی  خبری عصر داراب نیوز؛ در این مراسم فیروزی مدیر آموزش پرورش داراب به اهداف برگزاری این مراسم اشاره کرد و گفت: یکی ازمهمترین اهداف برگزاری این مراسم، ترویج  روحیه قدردانی و سپاس  از کسانی است که در راه آموزش و  تربیت  فرزندان این مرز و بوم تلاش میکنند و  دومین هدف این است که توجه کنیم به سرمایه های اجتماعی که درشهرمان وجود دارد در واقع بازنشستگان سرمایه هایی هستند  که سال ها عمر گرانبهای  خود را در راه تعلیم و تربیت صرف کرده اند و امروز صاحب تجربیات  بسیار خوبی هستند و ما باید آن ها را در واقع ببینیم و به آن ها توجه بیشتری کنیم.

    مدیر آموزش و پرورش داراب در ادامه افزود: فرهنگیان نعمت هایی دارند که باید قدردان آن باشند. ۵۴ درصد از دانش آموزان مدرسه تیزهوشان پسرانه متوسطه دوم از فرهنگیان هستند  و باعث افتخار است با وجود اینکه با تمام مشکلات و گرفتاری هایی که وجود دارد اما باز هم موفق ترین ها معلمین وفرهنگیان هستند،  تحقیقات نشان داده بیشترین مسایل مثبت در جامعه مانند موفقیت در کنکور و…مربوط به فرهنگیان است و برعکس کمترین  مسایل منفی در جامعه مربوط به فرهنگیان است؛ کمترین پرونده های ورودی به دادگاه ها، کمترین قانون شکنی و بی  قانونی، کمترین آسیب های اجتماعی  در بین خانواده ها مربوط به فرهنگیان است.

    فیروزی نقش وتاثیر گذاری معلمین و فرهنگیان  در جامعه را اثر بخش دانست و گفت : فرهنگیان یکی از اقشار تاثیر گذار در جامعه هستند؛  در ۸سال دفاع مقدس؛ بیشترین شهدا  مربوط به معلمین  و دانش آموزان است. در داراب ۳۶ معلم و ۱۳۲ دانش آموز شهید داریم، آمارها نشان داده که ۳۰در صد از شهدا اعم از هم از دانش آموز و هم فرهنگیان مربوط به آموزش و پرورش است. وی توجه جدی به وضعیت معلمین را ضروری دانست و افزود: باید باور کنیم که تا آموزش و پرورش درست نشود مسایل و مشکلاتی که در جامعه ی امروزی ما وجود دارد کاهش پیدا نخواهد کرد و اگر بخواهیم آموزش و پرورش درست شود باید به معلم توجه شود زیرا  رکن اصلی آموزش و پرورش معلمین هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

    در حاشیه این مراسم اطاعت معاون پشتیبانی  آموزش و پرورش داراب در گفت و گویی به خبرنگار  عصر داراب  گفت :در این مراسم از ۱۶۰ نفر از فرهنگیان عزیز با حضور مدیرانشان  تجلیل شد. وی در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان گفت: سال گذشته سال بسیار خوبی بود و ما توانستیم در این سال بسیاری از مطالبات فرهنگیان را پرداخت کنیم از جمله؛  پاداش سال ۹۴ فرهنگیان در سال گذشته بطور کامل پرداخت شد، تمامی مطالبات فرهنگیان از سال ۹۰ تا کنون مانند هزینه فوت، هزینه ازدواج، دیون یارانه مسکن پرداخت شده است و امید واریم که این روند در سال های آینده هم همچنان ادامه داشته باشه و  تلاش می کنیم که رضایت خاطر فرهنگیان خصوصا پیشکسوتان  و بازنشستگان عزیز را بتوانیم فراهم کنیم.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.