شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • در سومین روز از دهه فجر؛ کلنگ پارک خانواده داراب به زمین زده شد/ شهرداری داراب ۵ زمین ورزشی روباز می سازد

    شناسه : 8362 ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۴۰ 1461 بازدید ارسال توسط :

    در سومین روز از هفته دولت کلنگ پارک خانواده شهر داراب به زمین زده شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، آئین افتتاح طرح های عمرانی شهرداری داراب با حضور فرماندار داراب، اعضا شورای اسلامی، شهردار داراب و و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد. فرماندار داراب در مراسم افتتاح همزمان پروژه های […]

    در سومین روز از دهه فجر؛ کلنگ پارک خانواده داراب به زمین زده شد/ شهرداری داراب ۵ زمین ورزشی روباز می سازد
    پ
    پ

    در سومین روز از هفته دولت کلنگ پارک خانواده شهر داراب به زمین زده شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، آئین افتتاح طرح های عمرانی شهرداری داراب با حضور فرماندار داراب، اعضا شورای اسلامی، شهردار داراب و و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد. فرماندار داراب در مراسم افتتاح همزمان پروژه های عمرانی شهرداری داراب: بیش از ۴ میلیارد از اعتبارات شهرستان را به پروژه های شهرداری و به منظور رفاه شهروندان دارابی اختصاص داده ایم.
    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، قاسم پور فرماندار شهرستان در مراسم افتتاح و کلنگ زنی همزمان پروژه های شهرداری شامل افتتاح بلوار آب، افتتاح بلوار باشگاه فرهنگیان، کلنگ زنی پارک خانواده و زمین ورزشی گفت: پروژه های بسیار خوبی در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
    فرماندار افزود: در سال جاری با یک نگاه رفاه محور در کمیته برنامه ریزی، رقمی بیش از ۴ میلیارد تومان را به پروژه های شهرداری داراب اختصاص دادیم و اعتقاد داریم حق مردم داراب بیش از این هاست.
    قاسم پور گفت: سرانه فضای ورزشی و فضای سبز و مراکز تفریحی در داراب پایین است، در سالهای اخیر اقدامات موثری انجام یافته و امیدواریم پروژه هایی که در این دهه افتتاح و یا کلنگ زنی آن انجام خواهد شد و اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان را بخود اختصاص داده است، شامل پارک خانواده و زمین های ورزشی بتواند بخشی از این نیازها را جبران نماید.

    سلامی نژاد شهردار داراب در این مراسم گفت: امروز شاهد افتتاح طرح های بهسازی بلوار آب،بلوار فرهنگیان هستیم، قزیب به ۱۰هزار متر مربع آسفالت در این دو محور اجرا شده، همزمان با افتتاح این دو پروژه کلنگ زنی پارک خانواده در ضلع غربی پارک جنگلی به مساحت۲۰هزار متر مربع  انجام می شود، اعتبار مورد نیاز این طرح ۱/۵ میلیارد  تومان است که ۵۰۰میلیون از سهم ۳ درصد نفت و گاز و یک میلیارد تومان از محل اعتبارات جاری شهرداری داراب تأمین خواهد شد.

    شهردار داراب از طراحی ۵ زمین ورزشی در بلوار دانشگاه خبر داد و گفت: امروز همزمان با سایر طرح ها  شاهد کلنگ زنی ۵ زمین ورزشی روباز به مساحت ۷ هزار متر مربع هستیم. این مجموعه شامل یک زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، دو زمین والیبال، یک زمین اسکیت، یک زمین بسکتبال و ۶۰۰ متر پیست دوچرخه سواری است. سایر پروژه هایی که امروز شاهد کلنگ زنی آنها  خواهیم بود شامل  ۱۵۰ هزار متر مربع آسفالت معابر سطح شهر  با اعتبار نزدیک به ۳ میلیارد تومان در دست اقدام است که ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز به این پروژه اختصاص یافته است.سلامی نژاد اعتبار پروژه هایی که امروز کلنگ زنی و یا بهره برداری می شوند را ۷ میلیارد تومان عنوان کرد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.