جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • درمانگاه تأمین اجتماعی داراب با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد/ دکتر شریعتمداری: هر جا دولت وارد میدان شده کارها را خراب کرده است

    شناسه : 9117 ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰:۴۷ 1205 بازدید ارسال توسط :

    وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی  سال۹۷ در سفر یک روزه به شهرستان داراب؛ ضمن افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی در جلسه شورای اداری  شرکت کرد. به گزارش عصر داراب نیوز؛ جلسه شورای اداری شهرستان داراب با حضور شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، دکتر  معاون هماهنگی امور […]

    درمانگاه تأمین اجتماعی داراب با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد/ دکتر شریعتمداری: هر جا دولت وارد میدان شده کارها را خراب کرده است
    پ
    پ

    وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی  سال۹۷ در سفر یک روزه به شهرستان داراب؛ ضمن افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی در جلسه شورای اداری  شرکت کرد.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛ جلسه شورای اداری شهرستان داراب با حضور شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، دکتر  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، نماینده مردم شهرستانهای داراب و زرین دشت، فرماندار، امام جمعه و مسئولین شهرستان در سالن فرمانداری داراب برگزار شد.   دکتر شریعتمداری پس از استماع سخنان مسئولین شهرستان داراب گفت: سعادت بزرگی است که در این ایام الله دهه فجر در شهر تاریخی دارابگرد و در کنار مقبره صحابی بزرگ پیامبر در کنار شما هستم.

    وی افزود: باید کارها را به جوانان واگذار کنیم و به آنها اعتماد کنیم. تا فرصت باقی است از این ظرفیت استفاده کنیم و به راه و مسیری که امام و رهبری تعیین کردند برگردیم. به خرد جمعی توجه ویژه ای داشته باشیم و امور را به خود مردم بسپاریم؛ چرا که هر جا دولت وارد میدان شده کارها را خراب کرده است. تحولات روزمره شده و مدیری که نابلد و ناامید است نباید بر منصب باشد. خود تحریمی و بی بند و باری مالی یکی از آفت های این زمانه است.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با درخواست نماینده مردم داراب مبنی بر تفویض اختیارات به استان و شهرستان موافقت و اعلام کرد: برای حل مشکلات باید به جوانان خلاق و مبتکر استان و شهرستان توجه کرد. من با تفویض اختیارات موافق هستم و برای این کار کمیته ای متشکل از مقامات محلی از داراب، استان و مدیران مربوطه برای رفع مشکلات تشکیل شود و راهکار ارائه دهند.

    دکتر شریعتمداری در خصوص منابع مربوط به جذب اشتغال و مشاغل خانگی گفت: استان فارس و همچنین شهرستان داراب در جذب منابع مربوط به اشتغال که به میزان ۲۴۴ میلیارد تومان است مقام دوم را کسب کرده است. همچنین یک میلیارد و نهصد میلیون تومان در حوزه مشاغل خانگی داراب جذب شده که امیدواریم افزایش پیدا کند.

    وی در خصوص سهمیه شهرستان در حوزه اشتغال روستایی گفت: سهمیه شهرستان داراب ۳۰ میلیارد تومان مصوب بود اما مجوز داده ایم تا ۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند؛ اما از این میزان ۱۸ میلیارد تومان جذب شده است.

    شریعتمداری در خصوص شبانه روزی شدن درمانگاه تأمین اجتماعی گفت: این درمانگاه در ابتدا به صورت دو شیفت فعالیت کند و بعد از بررسی و کارشناسی شیفت سوم هم اضافه می شود.

    وی در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، رانندگان و قالیبافان گفت:  حق مسلم هر فردی است که از بیمه استفاده کند؛ ظرفیتی ایجاد شده تا افرادی که در نوبت هستند بیمه کنیم و برای این کار  ۲۸ هزار میلیارد تومان بودجه لازم است که معطل آن نمی مانیم.

    وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ با تمجید از نماینده مردم داراب و زرین دشت وی را جزو افتخارات این شهرستان دانست و گفت: دکتر رضا انصاری یک نماینده عالم و دانایی است که برای حل هر مشکل راه حل آن هم ارائه می دهد.

    دکتر درخشان معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور افزایش کیفیت خدمات ارائه شده را یکی برنامه های سال آتی این سازمان برشمرد و افزود: گسترش فناوری در کلیه حوزه ها، گسترش فرهنگ خوشرویی در مراکز تأمین اجتماعی و همچنین همکاری با وزارت بهداشت و درمان از جمله اقدامات مهم سازمان در سال آینده می باشد.

    درخشان  در خصوص درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان داراب گفت: با گسترش خدمات که به صورت معمول در این درمانگاه انجام می شود و بسته به خدماتی که ارائه داده می شود تجهیزات در اختیار این درمنگاه قرار خواهد گرفت.

    دکتر رضا انصاری در نشست اداری یکی از اهداف اصلی سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان داراب عنوان کرد و افزود: با معاون امور درمان سازمان تأمین اجتماعی به توافق رسیدیم که در طی فرایندی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان شبانه روزی می شود و در اسفند ماه متخصصین داخلی، اطفال و زنان به بخش درمانگاه اضافه خواهند شد و به تدریج با هر پزشکی که قرارداد می بندیم تجهیزات مورد نیاز آن تخصص هم اضافه خواهد شد.

    نماینده مردم داراب و زرین دشت افزود: با ارائه خدمات در درمانگاه تأمین اجتماعی در سال آینده روند رو به توسعه ای خواهیم داشت.

    وی با اشاره به محدودیت هایی که درشهرستان وجود دارد، از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست تفویض اختیار به استان و شهرستان داشت و افزود: برای تسریع در روند تخصیص منابع و همچنین کمک به اشتغال روستایی از وزیر محترم درخواست دارم به استان و شهرستان اختیاراتی تفویض کنند. در شهرستان داراب در حوزه اشتغال روستایی ۱۸ میلیارد تومان جذب شده است که میزان اندکی است.

    انصاری در خصوص افزایش خدمات دهی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به جمعیت بیمه شدگان تأمین اجتماعی، میزان خدمات دهی هم باید افزایش پیدا کند. همچنین بیمه کارگران ساختمانی و کشاورزی به چالش بزرگی در کشور تبدیل شده که امیدواریم برنامه مناسبی تهیه شود.

    وی با بیان اینکه سالن ورزشی تأمین اجتماعی داراب با مبلغ یک میلیارد هم به اتمام می رسد افزود: اگر این مبلغ به شهرستان تخصیص داده شود این پروژه تکمیل خواهد شد. به هر طریقی که شده باید مواهب این را نصیب مردم بکنیم.

    امام جمعه  داراب در این جلسه گفت: همه ما باید به دولت کمک کنیم که قدمی بردارد اگر دولت کاری بکند مردم می گویند نظام اسلامی موفق است ولی اگر دولت کاری نکند می گویند این اسلام است که نمی تواند حکومت داری کند

    امام جمعه داراب خطاب به وزیر تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی داراب پزشک متخصص ندارد و کمبود پزشک داریم و ما  می خواهیم تجهیز شود ما می خواهیم شبانه روزی شود.

     

     

     

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.