جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دادستان داراب: وظيفه همه نهادها و ارگان‌ها اين است که تعامل سازنده‌اي با پليس داشته باشند

    شناسه : 12098 ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ 677 بازدید ارسال توسط :

    دادستان شهرستان داراب در جمع کارکنان انتظامی، گفت: پلیس و دستگاه قضا در اجرای قانون مکمل یکدیگرند. به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، دکتر جابر نظافت در این دیدار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد با اشاره به اینکه وظیفه ما برخورد قانونی با مجرمان است و […]

    دادستان داراب: وظيفه همه نهادها و ارگان‌ها اين است که تعامل سازنده‌اي با پليس داشته باشند
    پ
    پ

    دادستان شهرستان داراب در جمع کارکنان انتظامی، گفت: پلیس و دستگاه قضا در اجرای قانون مکمل یکدیگرند. به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، دکتر جابر نظافت در این دیدار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد با اشاره به اینکه وظیفه ما برخورد قانونی با مجرمان است و نیروی انتظامی در این میان جلودار و در وسط میدان قرار دارد، گفت: تلاش پلیس بر هیچ کس پوشیده نیست و حاصل این موضوع برقراری امنیت پایدار در جامعه است و دستگاه قضائی در این خصوص با تمام توان از پلیس حمایت خواهد کرد.

    دادستان داراب بيان كرد: نيروي انتظامي و دستگاه قضائي برقراري عدالت و امنيت در جامعه و کسب رضايت شهروندان را اولويت كاري خود قرار داده و با کساني که بخواهند آسايش مردم را سلب کنند، برخورد قاطع خواهند كرد.

    وی حفظ حقوق شهروندی را دغدغه خود بیان کرد و افزود: همچنان که در دستورالعمل تکریم ارباب رجوع و قانون حفظ حقوق شهروندی و احترام به آزادی‌های مشروع نیز آمده است، همه ما مکلف به رعایت حقوق شهروندی هستیم.

    اين مقام قضائي تصریح کرد: وظيفه واگذارشده به پليس جزء سنگين‌ترين مسئوليت‌ها در بين ادارات و سازمان‌هاي دولتي بوده و وظيفه همه نهادها و ارگان‌ها اين است که تعامل سازنده‌اي با پليس داشته تا اين نیروی خدمتگزار بتواند روز به روز به اهداف خود نزديکتر شود.

    دکتر “نظافت” در این دیدار با تقدیر از اقدامات پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه، گفت: اين دو مجموعه در اجرای قانون مکمل یکدیگرند.

    در این دیدار سرهنگ “علیرضا نوشاد” از تعامل و همکاری خوب دستگاه قضائی با نیروی انتظامی قدردانی كرد و از آن مجموعه خواست بیش از پیش پلیس را در برقرای نظم و امنیت یاری دهند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.