جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دادستان داراب: زمین خواری به کوه خواری رسیده است //برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین به اراضی ملی

    شناسه : 10898 ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ 1994 بازدید ارسال توسط :

    مردم از خرید و فروش زمین های قطعه قطعه شده کشاورزی جدا خودداری کنند محمدرضا نظافت دادستان عمومی و انقلاب داراب در راستای پیشگیری از وقوع جرم و صیانت و احیا حقوق عامه خطاب به اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی داراب گفت: گزارش های رسیده حکایت از این دارد که در بعضی از نقاط […]

    دادستان داراب: زمین خواری به کوه خواری رسیده است //برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین به اراضی ملی
    پ
    پ

    مردم از خرید و فروش زمین های قطعه قطعه شده کشاورزی جدا خودداری کنند

    محمدرضا نظافت دادستان عمومی و انقلاب داراب در راستای پیشگیری از وقوع جرم و صیانت و احیا حقوق عامه خطاب به اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی داراب گفت: گزارش های رسیده حکایت از این دارد که در بعضی از نقاط شهرستان زمین خواری به کوه خواری رسیده است. حریم رودخانه ها و چشمه ها و انهار طبیعی مورد تجاوز قرار گرفته و تغییر غیر مجاز  کاربری اراضی زراعی و باغی گسترش یافته است.

    دادستان داراب گفت: با توجه به تبعات و تبدیل آن به مراکز فساد در آینده لذا مدیران منابع طبیعی و جهاد کشاورزی با جدیت و اهتمام بیشتری با بررسی میدانی وارد عمل شوند و به وظایف قانونی خود عمل کنند.

    وی افزود: در قانون ساخت و ساز توسط مالکان جهت استراحت خود و کارگران و ابزار آلات پیش بینی شده ولی متأسفانه افراد سودجو با قطعه قطعه کردن اراضی زراعی و باغی مانع از بهره وری تولیدات کشاورزی می شوند. به زودی بررسی های میدانی و شناسایی در این خصوص با نظارت دستگاه قضایی صورت می گیرد و به زودی به سراغ انها خواهیم رفت.

    دادستان افزود: عموم مردم از خرید و فروش زمین های قطعه قطعه شده کشاورزی جدا خودداری کنند و اگر متخلفین قبل از حضور مراجع قضایی و ادارات زیر ربط به قانون تمکین و اعاده وضع به سابق نمایند از تخفیفات قانونی بهره مند می شوند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.