پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دادستان داراب خبر داد: ۲۰ قاچاقچی مواد مخدر به اعدام محکوم شدند/ بعضی از روسای ادارات کم کاری می کنند

    شناسه : 3565 ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰ 1224 بازدید ارسال توسط :

      همزمان با چهارمین روز از هفته قوه قضائیه  مسوولین دستگاه قضایی شهرستان داراب در نماز جمعه این هفته حضور یافتند. به گزارش عصر داراب حجت الاسلام خورشیدی در سخنرانی بعد از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان داراب گفت: دوهدف در دستگاه قضا باید مورد توجه قرار گیرد؛ یکی سلامت دستگاه قضا ودیگری […]

    دادستان داراب خبر داد: ۲۰ قاچاقچی مواد مخدر به اعدام محکوم شدند/ بعضی از روسای ادارات کم کاری می کنند
    پ
    پ

     

    همزمان با چهارمین روز از هفته قوه قضائیه  مسوولین دستگاه قضایی شهرستان داراب در نماز جمعه این هفته حضور یافتند.

    به گزارش عصر داراب حجت الاسلام خورشیدی در سخنرانی بعد از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان داراب گفت: دوهدف در دستگاه قضا باید مورد توجه قرار گیرد؛ یکی سلامت دستگاه قضا ودیگری کارآمدی دستگاه قضا است.

    وی گفت: داراب در وضعیت فعلی بهترین وعادل ترین قضات را دارد به طوری که بعضی از قضات ما ماهیانه  ۳۰۰ پرونده رسیدگی می کنند که درشهرستان های دیگر این آمار به ۷۰ پرونده می رسد.

    دادستان داراب گفت: ماتقاضا داریم که مقداری ازامورات و اختلافات را با گذشت خاتمه دهید هراموری را به دادگستری نکشانید و بگذارید دادگستری ودستگاه قضا به دیگر امورات مهم شهرستان رسیدگی کنند.

    وی گفت: اززمانی که حجت الاسلام موسوی وارد دستگاه قضا شدند تحول و تغیرات زیادی را شاهد بودیم ومردم طعم واقعی عدالت را حس کرده اند زیرا او زحمات زیادی می کشد واز مهم ترین کار وی تعامل بین دستگاه قضا ونهاد های دیگر برقرار کرده است.هرکارمند دادگستری در شهرستان داراب ۳ برابر شهرستان های دیگر کار می کند و کار در دادگستری داراب سخت است.

    حجت الاسلام خورشیدی گفت: امام جمعه پی گیری کنند تا برای ۲ تا ۳  بخش از شهرستان داراب دادگستری بخش بگیریم تا به مشکلات مردم رسیدگی بهتر و بیشتری انجام شود.

    دادستان داراب با گلایه از مدیران برخی اداره ها گفت: بعضی از رؤسای اداره ها کم کاری می کنند و با وظایف خودشان آشنا نیستند و توپ را در زمین دادگستری می اندازند اما بعضی دیگر واقعا پیگیر هستند. بنده تذکر می دهم مردم شهرستان داراب فقیر هستند درخواست می کنم که با یک نامه آنها را به دادگستری نفرستید.

    خورشیدی افزود:  بعضی از مردم که تعداد آنها کم است متخلف اند و قاچاق های مختلف انجام می دهند و دائما اهل جرم و جنایت هستند من از اینجا تذکر می دهم که ازاین به بعد اجازه پیدا نخواهید کرد.

    وی گفت: عمده فروشهای مواد مخدر شناسایی و  ۲۰ نفر ازآنها به اعدام محکوم شده اند وهمچنین خرده فروشان مواد مخدر نیز که تمام شهرستان را پوشش می دهند شناسایی ودستگیر شده اند. ما به همکاری واطلاعات شما نیاز داریم و این را بدانید اگر اطلاعات کاملی به دست ما برسد حتما برخورد خواهیم کرد.

    این مقام قضایی  خطاب به نماینده ی شهرستان داراب گفت:  اگر مردم جرم و جنایتی کنند از کم کاری بعضی از مسئولین است شما برای جوانان شغلی درنظر بگیرید تا جرم وجنایت کمتر شود.

    وی مبازه با فروشندگان مواد مخدر خصوصا خرده فروشان در سطح شهرستان، صدور حکم اعدام برای عده زیادی از عمده فروشان مواد مخدر که حکم آنها در مرحله ی دیوان عالی کشور است، بسته شدن ۱۳ مغازه که به بهانه ی قلیان مواد مخدر می فروختند، برخورد با کسانی که منابع طبیعی را تصرف یا آتش میزنند را به عنوان عملکرد دادستان درچند ماه گذشته عنوان کرد.

    دادستان داراب گفت: داراب متاسفانه تنها شهری است که تعداد زیادی ساخت و سازهای غیر مجاز دارد و بایستی با آنها برخورد شود.

    وی با اشاره به تخلفات فضای مجازی نیز گفت: چند نفر از کسانی که درفضای مجازی اخبار دروغ منتشر می کردند بازداشت شده وچند نفر دیگر شناسایی که پرونده ی آنها به شیراز فرستاده خواهد شد.

    وی در ادامه گفت: اتاق دادستان و رئیس دادگستری به روی مردم باز است و هر زمان که مشکل داشتید می توانید رئیس دادگستری و دادستان را ببینید ومشکلاتتان را حل کنید.

    دادستان داراب در پایان  افزود: با حضور در بعضی از روستاها مشکلات را از نزدیک مشاهده وحل کردیم، در بحث انتخابات، انتخابات راسالم برگزار کردیم،حدود الهی باید اعمال شود اما نباید آابروی مردم درخطر بیفتد، مبارزه با اتباع بیگانه و کسانی که قاچاق اتباع بیگانه داشته اند، سارقین حرفه ای و بنگاه هایی که به طور غیر قانونی فعالیت می کنند برخورد خواهد شد.

     

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “دادستان داراب خبر داد: ۲۰ قاچاقچی مواد مخدر به اعدام محکوم شدند/ بعضی از روسای ادارات کم کاری می کنند”
    1. اگر مردم داراب یا هرجای دیگه وضعیت مالی خوبی داشته باشند هیچوقت دست به قاچاق مواد مخدر نمیزنند این که بیست نفر محکوم به اعدادم شدن افتخار نیست بلکه ذلت است اگر مسئولین ما لیاقت خدمت به مردم را داشتن شاهد اینگونه حوادث نخواهیم بود بعضی مسئولین با عوامل غیر مجاز همکاری دارند اگر اینقدر پیگیر هستید جلوی فساد اداری و هزار کوفت زهر مار دیگه رو بگیرید…

    2. با تشکر از آقای خورشیدی دادستان محترم