سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2000 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • خسرو ستوده : تولید روزانه ۷۰۰ ماسک در خیریه دست های مهربان بهمنی و پسران/ اولویت توزیع ماسک با اداره های خدمات رسان به مردم است

    شناسه : 10709 ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ 2322 بازدید ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی

    به گفته خسرو ستوده مدیر عامل خیریه دست های مهربان بهمنی و پسران داراب در این مرکز روزانه ۷۰۰ عدد ماسک بهداشتی تولید می شود. مدیر عامل خیریه دست های مهربان در گفتگو با خبرنگار عصر داراب نیوز گفت: مرکز خیریه دست های مهربان زیر نظر بهزیستی استان فارس فعالیت می کند، بنا بر ضرورت […]

    خسرو ستوده : تولید روزانه ۷۰۰ ماسک در خیریه دست های مهربان بهمنی و پسران/ اولویت توزیع ماسک با اداره های خدمات رسان به مردم است
    پ
    پ

    به گفته خسرو ستوده مدیر عامل خیریه دست های مهربان بهمنی و پسران داراب در این مرکز روزانه ۷۰۰ عدد ماسک بهداشتی تولید می شود.

    مدیر عامل خیریه دست های مهربان در گفتگو با خبرنگار عصر داراب نیوز گفت: مرکز خیریه دست های مهربان زیر نظر بهزیستی استان فارس فعالیت می کند، بنا بر ضرورت پیش آمده در جامعه و مشکلاتی که بیماری کرنا ایجاد کرده و همچنین کمبود اقلام بهداشتی مورد نیاز از جمله ماسک؛ خیریه دستان مهربان با همکاری فرمانداری، خانه خیرین هلال احمر و مرکز آموزش فنی حرفه ای  سعی کرده تا با امکانات موجود و در حد توان خود نسبت به تولید ماسک اقدام نماید.

    ستوده در خصوص نحوه توزیع ماسک های تولیدی گفت: ماسک های تولیدی این مرکز در وهله اول بین اداره ها و نهاد هایی که مراجعه کننده بیشتری دارند توزیع می شود و تا کنون تعدادی از بانک ها، شهرداری، زندان و نیروی انتظامی از ماسک های تولیدی ما خریداری کرده اند.

    وی دلیل عدم توزیع ماسک در داروخانه ها و لوازم پزشکی ها گفت:  در و اقع شعار اصلی این روز ها در خانه بمانیم هست بنابراین مردم باید بجای اینکه در خیابان دنبال ماسک بگردند بهتر است در خانه بمانند که از هر ماسکی بهتر است اما علت اصلی آن اینست که برخی اداره ها کارهای خدماتی برای جامعه انجام می دهند مثلا کارکنان بانک ها بیشترین مراجعه کننده را دارند یا نیروهای خدماتی شهرداری که به امور شهر رسیدگی می کنند و یا کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی که امنیت جامعه را تأمین می کننند و کارکنان برخی اداره ها که مراجعات زیادی دارند در اولویت هستند اما پس  از اینکه این نیاز برطرف شد قطعا در اختیار مردم هم قرار خواهد گرفت.

    وی در خصوص میزان تولید و قیمت ماسک گفت: در حال حاضر در این مرکز ۲۵ نفر بصورت کاملا رایگان و بدون دریافت دستمزد روزانه ۷۰۰ ماسک تولید می کنند، قیمت هر عدد ماسک هم ۱۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

    مدیر عامل خیریه دست های مهربان  در خصوص تولید ماسک در بقیه نقاط شهرستان هم گفت: برای تولید ماسک تا کنون ۵۰۰۰ قطعه پارچه برش خورده در اختیار بسیج خواهران فسارود، ۱۰۰۰۰ عدد در اختیار حاجی آباد، ۴۰۰۰ عدد هم در اختیار بسیبج خواهران فورگ قرار گرفته که کار تولید ماسک را انجام خواهند داد و در همان مناطق توزیع خواهد شد، همجپچنین با توجه به اینکه تولید ماسک در جنت شهر هم بدلیل نبود پارچه متوقف شده بود ۲ طاقه پارچه هم در اختیار دفتر امام جمعه محترم جنت جهت تولید و توزیع در این بخش قرار داده ایم. با همکاری دکتر عسکری و هیبأت امنا مسجد ابالفضل هم یه مرکز تولید دیگر ماسک بزودی راه اندازی خواهد شد.

    وی در خصوص ضد عفونی ماسک های تولیدئی گفت: ماسک ها بصورت نیمه استریل عرضه می شوند و پس از تولید با اتوی بخار و با دمای ۷۰ درجه سانتی گراد ضد عفونی می شوند و پس از بسته بندی در پلاستیک های ۱۰ عددی و پرس در دسیگاه اتوکلاو با دمای ۱۲۰ درجه قرار می گیرند و ضد مجدد ضد عفونی می شوند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.