سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • خسارت ۹۵۰ میلیارد ریالی بارندگی های اخیر به بخش کشاورزی شهرستان داراب

    شناسه : 6670 ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 2205 بازدید ارسال توسط :

    با توجه به سیل اخیر و خسارت های فراوانی که به بخش کشاورزی وارد شده و در جهت حمایت از کشاورزان باید  کمک های همه جانبه از سوی نهادهای حمایتی هر چه زودتر انجام پذیرد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی، سیدی خسارت های وارد شده […]

    خسارت ۹۵۰ میلیارد ریالی بارندگی های اخیر به بخش کشاورزی شهرستان داراب
    پ
    پ

    با توجه به سیل اخیر و خسارت های فراوانی که به بخش کشاورزی وارد شده و در جهت حمایت از کشاورزان باید  کمک های همه جانبه از سوی نهادهای حمایتی هر چه زودتر انجام پذیرد.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی، سیدی خسارت های وارد شده از بارندگی اخیر را بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار داشت: ۵۶ درصد این خسارت در محصولات زراعی و باغی، ۱۸ درصد درتاسیسات و امور زیر بنایی و ۲۶ درصد این خسارت در دام و طیور و شیلات اتفاق افتاده است.

    سیدی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کشاورزان و بهره برداران و دامداران منطقه در جریان سیل اخیر دچار خسارات قابل توجهی شده اند و دارایی و سرمایه خود را از دست داده اند خواستار کمک های همه جانبه  نهادهای حمایتی از طریق ارائه تسهیلات و کمک به خسارت دیدگان شد .

    قابل ذکر است در فاصله زمانی ۲۵ تا ۲۹ بهمن ماه ۹۵ در داراب ۸/۳۶۰ میلیمتر بارندگی صورت گرفته است که جمع بارندگی سال زراعی ۹۶-۹۵ داراب به ۷/۴۶۹ میلیمتر می رسد. این در حالی است که میانگین حسابی ۱۶ نقطه شهرستان ۳۱۹/۹ میلیمتر و جمع بارندگی سال زراعی ۴۴۲/۱ میلیمتر بوده است.

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.