پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • حجه الاسلام صادقی: مظفری آدم خستگی ناپذیری بود/ آقای فرودی اینجا یک شهرستان امن است، اینجا سر و صدا راه نیندازید و اختلاف درست نکنید

    شناسه : 11927 ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 896 بازدید ارسال توسط :

    حجه الاسلام صادقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه  شهرستان داراب در جلسه ای که به منظور معرفی فرماندار ویژه و معاون استاندار فارس و تودیع فرماندار سابق در سالن آمفی تأتر داراب برگزار شد با ذکر ویژگی های فرماندار سابق گفت: من از روی حب و بغض با کسی حرف نمی زنم. به دنبال […]

    حجه الاسلام صادقی: مظفری آدم خستگی ناپذیری بود/  آقای فرودی اینجا یک شهرستان امن است، اینجا سر و صدا راه نیندازید و اختلاف درست نکنید
    پ
    پ

    حجه الاسلام صادقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه  شهرستان داراب در جلسه ای که به منظور معرفی فرماندار ویژه و معاون استاندار فارس و تودیع فرماندار سابق در سالن آمفی تأتر داراب برگزار شد با ذکر ویژگی های فرماندار سابق گفت: من از روی حب و بغض با کسی حرف نمی زنم. به دنبال گفتن واقعیات هستم و اگر از مسئولی هم حمایت کنم وظیفه خودم می دانم. اگر مسئولی بخواهد کار کند باید از  او حمایت بشود. آقای مظفری از کسانی بودند که همیشه در دسترس بودند؛ یکی از خصوصیات مسئولین این است که در دسترس باشند و اگر نیمه شب با او تماس گرفته شود او پاسخ بدهد.

    حجه الاسلام صادقی خطاب به فرماندار جدید شهرستان گفت: آقای فرودی اینجا یک شهرستان امن است، اینجا سر و صدا راه نیندازید و اختلاف درست نکنید. اختلاف از طرف هر جناحی که باشد نفاق است. هر کسی که به دنبال اختلاف باشد کار منافقانه می کند. اینجا شهری است امن و همه در کنار هم دارند زندگی می کنند و آرزو می کنیم شما هم اینگونه باشید.

    وی افزود: این شهرستان از اختلافات خیلی ضربه خورده است. باور کنید ضربات مهلکی خورده است. به خاطر این اختلافات است که هیچ کدام از نمایندگان ما نتوانستند دو دور رأی بیاورند و همه آنها دوره چهار ساله بودند. یکی از مشکلات شهرستان، من احساس می کنم همین است، اگر نمایندگان ما دو دور، سه دور مثل نمایندگان فسا، جهرم و نی ریز در مجلس می رفتند یقیناً خدمت می کردند. کسی که یک دور در مجلس رفت همه لوایح را می داند و مشکلات را می بیند. این اختلافات کشنده و بی ارزش باعث شده این شهرستان عقب بماند. امروز الحمدلله یک انسجام و اتحاد خوبی در این شهرستان هست.

    حجه الاسلام صادقی، فرماندار پیشین را فردی متدین خواند و افزود: یکی از خصوصیات آقای مظفری این بود که کارهای شبانه روزی می کرد، بقیه مسئولین می دانند؛ یعنی آدم خستگی ناپذیری بود. ایشان انسانی متدین، با لیاقت، دارای اصالت خانوادگی و انسانی شایسته بودند.

    وی با گلایه نسبت به تغییرات زیادی که در سطح مسئولین انجام می شود گفت: من به آقای استاندار و معاون ایشان نسبت به این تغییرات معترضم، یک سال دیگر به انتخابات مانده خوب بگذارید مسئولین کار کنند. من خودم ۱۲ سال است که در اینجا هستم و ایشان هفتمین فرماندار هستند. فردی مثل آقای فرودی حداقل ۶ ماه باید اینجا باشد تا با مسائل آشنا شود و منطقه های مختلف را ببیند.

    حجه الاسلام صادقی خطاب به فرودی، فرماندار جدید گفت: آقای مظفری انتخابات خوبی برگزار کرد با هیچ کسی ملاقاتی نداشت. ایشان گفتند وظیفه ما این است زمینه برای انتخابات فراهم کنیم، مردم به هر کسی رای دادند او نماینده این مردم است. از شما می خواهیم انتخابات خوبی در سال ۱۴۰۰ برگزار کنید، این خواست ملت است.

    نماینده ولی فقیه در شهرستان داراب با آرزوی موفقیت برای فرماندارجدید گفت: ان شالله آقای مظفری هر جا هستند موفق باشند، دعای خیر مردم بدرقه راه این عزیز ارزشمند است. عرض خیر مقدم خدمت آقای فرودی، فرماندار شهرستان داراب و همینطورهیأت همراه ایشان از شهر ولایتمدار گراش. خادم مردم باشید و به آنها خدمت کنید. مسئولین هم با شما همکاری می کنند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.