شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • حجه الاسلام صادقی در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد: مسئولین باید خدمات ارزشمند چهل ساله انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کنند

    شناسه : 9051 ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ 816 بازدید ارسال توسط :

    خطیب نماز جمعه داراب در خطبه های این هفته با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال  اخیر گفت: امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وقتی داشته های مردم در حوزه های مختلف از جمله استقلال کشور، عزت مردم و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را با زمان طاغوت […]

    حجه الاسلام صادقی در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد: مسئولین باید خدمات ارزشمند چهل ساله انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کنند
    پ
    پ

    خطیب نماز جمعه داراب در خطبه های این هفته با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال  اخیر گفت: امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وقتی داشته های مردم در حوزه های مختلف از جمله استقلال کشور، عزت مردم و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را با زمان طاغوت مقایسه می کنیم باید به روان پاک حضرت امام خمینی و شهدا و خانواده های آنها درود فرستاد.

    حجه الاسلام صادقی در خصوص دستاوردهای چهل ساله انقلاب گفت: در خاطرات یکی از مشاوران شاه آمده است که او در جلسات خصوصی گلایه می کرد و می گفت ما هیچ اختیاری از خود نداریم و تحت نفوذ آمریکایی ها هستیم. مستشاران به ما دستور می دهند  و ما مستعمره آنها شده ایم. بانک مرکزی ما در دست آمریکایی هاست، انتخاب مسئولین در دست آمریکایی هاست.

    وی افزود: سزاوار است که مسئولین خدمات چهل ساله انقلاب را برای مردم بیان کنند تا مردم به خصوص جوانان خیال نکنند در زمان شاه آزادی و استقلال و افتخاراتی داشتیم.

    وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: در زمان طاغوت انتخاباتی وجود نداشت. ساواک لیستی از افراد را به شاه می داد و او هر کسی که می خواست به عنوان نماینده مردم انتخاب می کرد. اما در نظام مردم سالاری دینی سران کشور به صورت مستقیم یا غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می شوند. خود مردم نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتخب و ولایت و رهبری توسط نمایندگان آنان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب می شود و مهمتر از آن اینکه می توانند مسئولین را نقد کنند.

    نماینده ولایت فقیه در شهرستان داراب در خصوص رشد چشمگیر در حوزه های مختلف عنوان کرد: نیمی از مردم در آن زمان بیسواد بودند اما امروز علم و فناوری، پیشرفت های اقتصادی و رشد دینی و معنوی به ویژه در میان نسل جوان موج می زند. این موضوع را با ۳۷ سال حکومت پهلوی مقایسه کنید تا متوجه شوید ۴۰ سال قبل کجا بودیم و الان کجا هستیم.

    حجه الاسلام صادقی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه فلسفه وجودی انقلاب خدمت به مردم است گفت: چهل سال است که مردم سالاری دینی وجود دارد و روسای جمهور می گویند ما نوکر مردم و فرمانبردار آنها هستیم.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.