جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • حجه الاسلام صادقی در آیین نماز جمعه مطرح کرد: امروز فکر نکنید اگر سردار سلیمانی را از دست دادیم، کسی نداریم. ما سلیمانی های فراوانی در سپاه داریم

    شناسه : 10122 ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 834 بازدید ارسال توسط :

    آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان داراب با حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، حجه الاسلام صادقی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان داراب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه عنوان کرد: حضرت آقا فرمودند که در […]

    حجه الاسلام صادقی در آیین نماز جمعه مطرح کرد: امروز فکر نکنید اگر سردار سلیمانی را از دست دادیم، کسی نداریم. ما سلیمانی های فراوانی در سپاه داریم
    پ
    پ

    آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان داراب با حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، حجه الاسلام صادقی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان داراب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه عنوان کرد: حضرت آقا فرمودند که در این دو هفته  دو یوم الله اتفاق افتاد. یکی تشییع پیکر سردار سلیمانی که یک سپاهی است و در دنیا سابقه نداشت و جهان به خود یاد ندارد؛ نه در زمان رسول خدا و نه در زمان حضرت امام. در زمان حضرت امام بیش از ده میلیون نفر در تهران شرکت کردند ولی فقط در تهران بود ولی برای شهید سلیمانی همه ایران بود وهمه کشورهای جهان جلسه گرفتند.

    حجه الاسلام صادقی افزود: یکی دیگر از یوم الله به قول حضرت آقا حملات موشکی سپاه مقتدر ایران به یکی از مهمترین پایگاههای نظامی آمریکا در خاورمیانه در عین الاسد بود. بعد از جنگ جهانی دوم بیش از ۷۵ سال است که کسی جرات کوچکترین حمله به پایگاهی از پایگاههای آمریکایی ها نداشتند.

    وی با بیان اینکه حضرت امام از کسی برای همیشه تعریف نمی کرد و فقط در زمان حال از او تمجید می کرد گفت: حضرت امام که بنیانگذار سپاه هستند می فرمایند من از سپاه راضی هستم. می دانیم که امام از هیچ کس برای همیشه تعریف نمی کرد ولی از سپاه همیشه گفتند راضی هستم و نظرم از شما بر نمی گردد.

    حجه الاسلام صادقی با اشاره به اینکه سپاهیان فرزندان نظام اسلامی و امام هستند افزود: امروز فکر نکنید اگر سردار سلیمانی را از دست دادیم، کسی نداریم. ما سلیمانی های فراوانی در سپاه داریم. امروز سردار قاآنی کمتر از سردار سلیمانی نیست. سردار حاجی زاده که همه گروهها صداقت این مرد را تحسین کردند را داریم.

    وی با بیان اینکه احتمال صد درصدی وجود دارد که آمریکا در سقوط هواپیما شریک است گفت: سردار حاجی زاده، این سردار رشید و بزرگوار همه چیز را به گردن گرفت. با توجه به اینکه احتمال صد درصدی هست که آمریکاییها این هواپیما را منهدم کردند و این جنایت آمریکاست. زمانی بود که آمریکایی ها در اینجا حضور داشتند و فرزندان ما باید از فضای این کشور دلاورانه حمایت می کردند آن حادثه دردناک به وجود آمد.

    خطیب نماز جمعه شهرستان در خصوص شهادت سردار سلیمانی و جنایت آمریکا افزود: ترامپ جنایتکار با چه رویی می گوید از مردم ایران حمایت می کنم؟ تو عزیزترین فرزند این ملت را کشتی و دستت به خون او آلوده است. خجالت بکش و دیگر نگو من از ملت ایران حمایت می کنم.

    وی افزود: ولله اگر سپاه نبود دشمنان اسلام مگر ساکت می ماندند؟ مگر نگفت اگر سپاه کوچکترین حرکتی انجام دهد من ۵۲ نقطه از کشور را با خاک یکسان می کنم؟ چگونه عقب نشینی کرد؟ می دانست که سپاه با کسی شوخی ندارد. سپاه جایی است که امام خمینی فرمودند من دل به این سپاه بستم. نظرم در هیچ زمانی از سپاه بر نمی گردد. اگر سپاه نبود کشورهم نبود.

    در پایان نماز جمعه این هفته، در سراسر کشور راهپیمایی صورت گرفت و مردم ولایت مدار شهرستان داراب از مصلای امام خمینی تا گلزار شهدای گمنام، همبستگی خود را با سپاه پاسداران اعلام کردند.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.