پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • حجه الاسلام صادقی امام جمعه داراب: بیت المال مسلمین باید محافظت شود؛ پارتی بازی، جناح گرایی و رفیق بازی نباید باشد

    شناسه : 9115 ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶ 818 بازدید ارسال توسط :

    حجه الاسلام  صادقی امام جمعه داراب در خطبه دوم نماز جمعه  ۱۲ بهمن ماه گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بار دیگر سیلی محکمی به استکبار خواهد خورد به گزارش عصر داراب؛ خطیب نماز جمعه داراب در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته به بازگشت پیروزمندانه حضرت امام خمینی در این روز اشاره کرد […]

    حجه الاسلام  صادقی امام جمعه داراب: بیت المال مسلمین باید محافظت شود؛ پارتی بازی، جناح گرایی و رفیق بازی  نباید باشد
    پ
    پ

    حجه الاسلام  صادقی امام جمعه داراب در خطبه دوم نماز جمعه  ۱۲ بهمن ماه گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بار دیگر سیلی محکمی به استکبار خواهد خورد
    به گزارش عصر داراب؛ خطیب نماز جمعه داراب در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته به بازگشت پیروزمندانه حضرت امام خمینی در این روز اشاره کرد و گفت: امام خمینی بیش از ۱۴ سال در کاظمین و نجف مستقر و به هدایت امت اسلامی مشغول شدند.
    حجه الاسلام صادقی با بیان اینکه کشورعراق امام را نپذیرفت گفت: به دلیل اینکه حکومت شاه روی حاکم عراق تأثیر داشت درخواست کردند که امام را از عراق به جای دیگر تبعید کنند تا نتواند انقلاب را هدایت و راهنمایی کند از آنجا به کویت رفت اما همکاری نکردند و امام را به عراق برگرداندند و بعد به طرف پاریس حرکت کردند تا زمانی که شاه مخلوع از این کشور رانده شد در آنجا بودند.
    وی با اشاره به اینکه امام مصمم به بازگشت به میهن تحت هر شرایطی بودند گفت: امام مصمم بودند که تحت هر شرایطی از حق خود کنار نروند و از این مردم و ملت حمایت کنند و در برابر دشمنان ملت باستد. آیت الله محمد ناصری که همراه همیشگی امام و مبارز بودند می گوید وقتی در پاریس بودیم اطرافیان ناراحت بودند و امام می گفت چرا ناراحتید؟ آنها می گفتند می ترسیم فرانسه هم ما را راه ندهد. امام می فرمود ناراحت نباشید آبهای دنیا آزاد است کشتی اجاره می کنیم و روی آب می مانیم تا زمینه برای برگشتن ما مساعد شود. وقتی که زمینه برای برگشتن او فراهم شد بلافاصله حرکت کرد.
    حجه الاسلام صادقی خطاب به مسئولین نظام گفت: امام چقدر نسبت به بیت المال توجه داشت. آیت الله ناصری می گفت وقتی بنا شد به ایران برگردیم، امام گفت برای تهیه بلیط هواپیما خودم حساب می کنم و سید احمد، بقیه افرادباید هزینه سفر را خودشان پرداخت کنند. بامام گفت: من اجازه ندارم ریالی از پول هایی که به حساب حوزه های علمیه هست در جای دیگری مصرف کنم و پول بیت المال را نباید هدر داد. این قیام باید برای رضای خدا  باشد.
    وی افزود: کسانی که پول بیت المال در اختیار دارید؛ مواظب باشید، امام شما اینگونه انقلاب را به وجود آورد. عده ای در نجف خدمت امام رفتند و گفتند ما را نصیحتی کن تا راهگشای ما باشد، امام گفت قیام شما برای خدا باشد و می بینید این انقلاب شکل گرفت. ما رهبر خدایی داشتیم و شخصیت بزرگواری در چنین روزی به کشور وارد شد. بیت المال مسلمین باید محافظت شود؛ پارتی بازی، جناح گرایی و رفیق بازی  نباید باشد؛ این انقلاب منشأ خدایی داشت.
    خطبیب نماز جمعه شهرستان داراب با اشاره به اینکه مردم شریف و بزرگوار از جمهوری اسلامی خسته نشدند گفت: مردم از حاکمیت وانقلاب اسلامی دست بر نمی دارند. امام می فرمود این مردم از مردم زمان رسول الله برتری دارند و تا آخرین لحظه از مردم حمایت کرد. رهبر می فرماید این مردم همیشه پای کارند و همیشه از نظام جمهوری حمایت می کنند.
    وی افزود: دشمن هم می داند و همیشه تهدید میکند یک روز تابستان داغ هست و ۱۳ آبان و رفع تحریم ها و یک روز گفتند انقلاب به چهلمین سال خود نمی رسد اما مردم مثل کوه پشت نظام بودند؛ تا این مردم در میدان باشند هیچ دشمنی لحظه ای به جمهوری اسلامی گزند نمی زند.
    حجه الاسلام رضا صادقی با دعوت از مردم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: ان شالله در یوم الله ۲۲ بهمن سیلی محکمی به صورت استکبار خواهد خورد و مردم بار دیگر به دنیا ثابت می کنند که ما از نظام جمهوری اسلامی حمایت می کنیم.

     

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.