شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • حجه الاسلام خلیلی: حماسه ۹ دی روز دشمن شناسی از راه دور است / نظام سلطه هیچگاه خیرخواه ملت ما نبوده است

    شناسه : 9002 ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ 1031 بازدید ارسال توسط :

    روز میثاق با ولایت با حضور خانواده های معظم شهدا، دانشجویان، عشایر، فرهنگیان، جامعه روحانیت واقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله برگزار شد. در همایش ۹ دی فرمانده سپاه ناحیه داراب ضمن عرض خیر مقدم، به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص ۹ دی اشاره و بیان کرد: همین جوانان و نسل جدید آن حادثه […]

    حجه الاسلام خلیلی: حماسه ۹ دی روز دشمن شناسی از راه دور است / نظام سلطه هیچگاه خیرخواه ملت ما نبوده است
    پ
    پ

    روز میثاق با ولایت با حضور خانواده های معظم شهدا، دانشجویان، عشایر، فرهنگیان، جامعه روحانیت واقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله برگزار شد.

    در همایش ۹ دی فرمانده سپاه ناحیه داراب ضمن عرض خیر مقدم، به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص ۹ دی اشاره و بیان کرد: همین جوانان و نسل جدید آن حادثه عظیم را به وجود آوردند. آن سیلی محکم را به صورت کسانی نواختند که می خواستند مسیر حرکت انقلاب اسلامی را با ایجاد فتنه منحرف کنند.

    محمد حسن هاشمیان از جدا شدن حلقه برخی خواص از نظام انقلاب انتقاد کرد و گفت: دشمن در فتنه ۸۸ سعی داشت حلقه امت را از حلقه ولایت جدا کند؛ لذا به دنبال این بود تا حلقه خواص که به نوعی واسط بین حلقه امت و ولایت بودند را بزند و در اظهاراتشان اینگونه گفتند که خواص را آنچنان زدیم که بسیاری از خواص، چه دانشگاهی چه سیاسی چه حوزوی و چه مدیران همه همراه شدند اما موفق نشدند چون امت و مردم آمدند و به طور مستقیم با امام امت همراهی کردند.

    وی به ۴ پیام نهفته در حماسه ۹ دی ماه اشاره کرد و گفت: اولین پیام برای ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری است؛ مردم آمدند و پیامشان به رهبر این است که ما حاضر و وفادار هستیم.

    وی مطالبه ولایت مداری از مسئولان را مهم دانست و افزود: پیام دوم که اهمیت زیادی دارد به مسئولان است، آنهایی که نمی خواهند ۹ دی پررنگ برگزار شود. ۹ دی مطالبه ولایت مداری از مسئولان است.

    فرمانده سپاه ناحیه داراب، ایستادگی مردم در برابر جبهه استکبار را یکی از پیام های حماسه ۹ دی خواند و گفت: مردم تا آخر با امام و آرمان های انقلاب خواهند ماند؛ چون می دانند یگانه راه  پیروزی مقاومت، همراه با بصیرت است؛ بصیرت یعنی اینکه بدانیم نگاه ما به شخصیت ها نباشد و همواره نگاهمان به شاخص ها باشد؛ بصیرت یعنی اینکه بدانیم اگرقرآن روی نیزه باشد از قرآن ناطق منحرف نشویم.

    حجه الاسلام خلیلی، سخنران همایش ۹ دی، با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به حوادث پیش آمده در برهه های مختلف اشاره کرد و گفت: بعضی از حوادث، می توانست کشور را دچار بحران و متزلل کند و می توانست کشور را دچار موج و طوفانی کند که هیچوقت آرام نگیرد؛ اما این کشتی انقلاب استوار است و این درخت تناور همواره به رشد خودش ادامه داد و مقاومت کرد. خودش را به ساحل آرامش رساند و این را مدیون کسانی باید دانست که جان و مال وعمر و جوانی خودشان را فدا کردند.

    حجه الاسلام خلیلی افزود: تجربه ۹ دی در سال ۸۸ همانند تجربه دوران صدر اسلام و دوران پیامبر و امام علی(ع) بود.

    وی به نقش برخی سیاسیون و نخبگان در ایجاد فتنه اشاره کرد و گفت: سال ۸۸ تمامی چهره های نفاق چه چپی و چه راستی به هم رسیدند تا حکومت اسلامی و انقلاب را استحاله کنند. خودشان گفتند اسلام از نوع امریکایی را ایجاد کنند. اما نتوانستند؛ چون ناخدای کشتی، دیده بان انقلاب ایستاد و اجازه نداد تا قانون اساسی تجزیه شود. نقش آفرینان فتنه و ساکتین شناخته شده هستند.

    حجه الاسلام خلیلی ۹ دی را روز دشمن شناسی و برائت از آنها دانست و افزود:  اگر انسان بخواهد ضربه نخورد باید نقش دشمن را از دور ببیند و بشناسد. باید به آن توجه کنیم. دشمن ما در ۹ دی که معرفی شدند امروز کجا هستند؟ فتنه خاموش شد اما ۹ دی باقی است برای شناخت دشمن.

    وی با طرح این پرسش که آیا فتنه گران نقشه جدیدی دارند ادامه داد: آیا منافقین که فتنه سال ۵۸ را داشتند و ۱۷ هزار نفر را به خاک و خون کشیدند دست برداشتند؟ آیا جریان نهضت آزادی که در سال ۶۸ رهبری فتنه را بر عهده داشتند کنار کشیدند؟ آیا جریان سیاسی سلطنت طلب و کوروش پرست که فتنه ۷۸ را میدان داری می کردند خوابیدند؟ آیا بهاییان کافر که پیاده نظام فتنه ۸۸ بودند و جنگ روانی را به عهده داشتند ساکتند؟

    وی افزود: گرامیداشت حماسه ۹ دی یعنی بازنگری رفتار دشمنان با امت و امام امت؛ دشمنان ما اعم از داخلی یا خارجی به اعتراف خودشان کاسه صبرشان لبریز شده؛ چرا که ریشه های انقلاب به جوامع و نخبگان آنها رسوخ و اندیشه های مهدوی در همه جا گسترش پیدا کرده است.

    حجه الاسلام خلیلی عدم اعتماد به نظام سلطه را مهم خواند و گفت: نسخه برجام نسخه ای بود برای رفع خلاهای اقتصادی؛ اما امروز همان جریان ها تبلیغ می کنند که قرار نبود که برجام مشکل اقتصادی را حل کند. پس چه چیزی مشکل را حل می کند؟ برجام ۲؛ افکار عمومی را به وسیله ابزارهایی که دارد تحریک و تهییج کند تا آشوبی درست کند و مردم را به کف خیابان بکشاند مردمی که بعضی از آنها به دنبال احقاق حق خود هستند ولی از آن فرصت ها می خواهند سو استفاده بکند.

    وی به افرادی که فریب تبلیغات دشمن، مبنی بر اینکه تمام مشکلات کشور شخص رهبری است را می خورند هشدار داد و افزود:  دشمن تبلیغ می کند که امروز تنها کسی که مانع پیشرفت و رفع مشکلات است شخص رهبری است و می گویند مردم، جامعه دچار فروپاشی شده؛ پس برای اینکه به نفس های آخر نرسید باید برجام ۲ را قبول کنید.

    وی افزود: سالی که گذشت همه فهمیدند که ۵+۱ هیچگاه خیرخواه ملت ما نبوده و نخواهد بود و نسخه های برجامی دردی از دردهای مردم دوا نمی کند و مردم این را فهمیدند که درمان مشکلات اقتصادی ما درون کشور است؛ بایستی سیاستهای اقتصادی اصلاح شود. بایستی مدیریت های ناکارآمد ما اصلاح و پاکسازی شود. رهبر بارها فرمود مبارزه با فساد و اصلاح سیاست های اقتصادی باید به سرعت انجام شود. چرا بعضی ها همچنان به دنبال نسخه های غربی هستند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.