جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان داراب برگزار شد

    شناسه : 14312 ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ 365 بازدید ارسال توسط :

    جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان داراب برگزار شد.   به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب صبح امروز بیستم مردادماه، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با حضور فرماندار ویژه داراب، نماینده مردم شهرستانهای داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، کارشناس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی […]

    جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان داراب برگزار شد
    پ
    پ

    جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان داراب برگزار شد.

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب صبح امروز بیستم مردادماه، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با حضور فرماندار ویژه داراب، نماینده مردم شهرستانهای داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، کارشناس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و اعضای این کمیته در محل فرمانداری ویژه داراب برگزار شد.

    فرماندار ویژه داراب در این جلسه مجموع سهم اعتبارات شهرستان از محلهای نفت و گاز ، استانی، توازن و در اختیار نماینده را قریب به ۱۳۲ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود؛ تمام تلاشمان این بوده است که با کارشناسی دقیق ، اولویت سنجی و در نظر گرفتن انتظارات سطح شهرستان، اعتبارات بطور عادلانه و منطقی توزیع شود.

    فرهاد سعدی خواستار تلاش حداکثری مدیران در راستای جذب اعتبارات شد و در تشریح جزئیات سهم شهرستان گفت: از مجموع اعتبارات ذکر شده قریب ۵۲ میلیارد تومان از سهم ۳ درصد نفت و گاز، ۳۷ میلیارد تومان اعتبار استانی، ۳۳ میلیارد تومان توازن و ۹ میلیارد تومان اعتبار در اختیار نماینده و فرمانداری ویژه شهرستان داراب است.

    فرماندار ویژه داراب اولویت های اصلی شهرستان را آب ، کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت و معدن و گردشگری عنوان کرد و بیان داشت: ۴۰ درصد از اعتبارات نفت و گاز به این حوزه ها اختصاص خواهد یافت.

    فرماندار ویژه داراب اولویت بندی درست و بجا را یکی از نکات بسیار مهم در حل مشکلات شهرستان دانست و اظهار داشت: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه ریزی دقیقی برای حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف داشته باشند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.