جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • جلسه معارفه اعضا جدید شورای اسلامی شهر داراب برگزار شد/ موحد و مهاجر رسما در اولین جلسه شورا شرکت کردند

    شناسه : 448 ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶ 1021 بازدید ارسال توسط :

    سر انجام پس از قریب به ۲ ماه بعد از استعفای رضا کلامی و فوت ناگهانی مرحوم علی اکبر حقدوست  و خالی شدن صندلی های شورا ی اسلامی شهر  داراب جلسه معارفه اعضاء جدید شورای شهر در روز یکشنبه ۴ مرداد ماه برگزار شد و آقایان محمد باقر مهاجر و محمد باقر موحد رسماً بعد […]

    جلسه معارفه اعضا جدید شورای اسلامی شهر داراب برگزار شد/ موحد و مهاجر رسما در اولین جلسه شورا شرکت کردند
    پ
    پ

    سر انجام پس از قریب به ۲ ماه بعد از استعفای رضا کلامی و فوت ناگهانی مرحوم علی اکبر حقدوست  و خالی شدن صندلی های شورا ی اسلامی شهر  داراب جلسه معارفه اعضاء جدید شورای شهر در روز یکشنبه ۴ مرداد ماه برگزار شد و آقایان محمد باقر مهاجر و محمد باقر موحد رسماً بعد از برگزاری جلسه معارفه در اولین جلسه شورای شهر داراب شرکت کردند.
    گر چه این جلسه قرار بود در سکوت خبری و بدون حضور خبرنگاران و رسانه برگزار شود، خبرنگار عصر داراب هم بطور اتفاقی از آن با خبر شد و در درا ین جلسه شرکت کرد.
    نیکبخت رئیس شورای شهر داراب در این جلسه از طولانی شدن برگزاری جلسه معارفه عذر خواهی کرد گفت: اگر قصوری صورت گرفته عمدی در کار نبوده و بدلیل شرایطی بود که پیش آمد و  باید این مسیر طی می شد.
    موحد عضو جدید شورا در این جلسه گفت: روزگار؛ روزگار همدلی و سازندگی است، مردم خواهان عملکر های سودمند و خوب هستند که در سطوح مختلف معرفتی، آموزشی و اخلاقی و عمرانی بازتاب داشته باشد و ما هم نیازمند به اهتمام و شکیبایی، صداقت و خلوص نیت هستیم. ما نیازمند این هستیم که ظرفیت سازی، قدرتمند سازی بر گستره و پیکره جامعه هستیم.
    محمد باقر مهاجر نیز در سخنان کوتاهی گفت: شورا نهادی است مردمی و بعنوان پارلمان محلی و تجسم آراء و ارده مردم محسوب می شود و طبیع تاً مردم با انتخاب اعضا انتظار دارند امر شهری توسط اعضا شورا انجام شود و شورا همه موضوعاتی که به زندگی مردم مربوط می شود را مدیریت و اداره کند.
    وی خواهان حضور اهالی رسانه و خبرنگاران در جلسات شورا شد و گفت: خبرنگاران و حتی مردم عادی هم باید بتوانند در جلسات شورا شرکت کرده و در جریان مصوبات شورا قرار گیرند.

    فرماندار داراب بدلیل عدم حضور شهرستان  در این جلسه حضور نداشت و  کشاورز بعنوان نماینده وی در جلسه معارفه شرکت کرد.

    ثبت دیدگاه

    6 دیدگاه برای “جلسه معارفه اعضا جدید شورای اسلامی شهر داراب برگزار شد/ موحد و مهاجر رسما در اولین جلسه شورا شرکت کردند”
    1. تبریک به این دو عزیز. انشالا با همدلی و هماهنگی اعضای شورا اعم از نفرات قدیم و جدید شاهد دارابی شاداب و آباد باشیم.

    2. بیایید برای همدلی شهردار را عوض کنید با اوردن فرد جدید حداقل نور امیدی برای کار به پیکره شهر وارد کنید

    3. درود
      بهترین شیوه و شرایط برای ایجاد همدلی و همبستگی و رشد و شکوفایی شهر داراب تغییر رئیس شورا و شهردار است

    4. انصافا باید شهردار و شورا تعویض بشوند در طی این سالها کار موثری انجام ندادند

    5. اقایان شورا خواهش می کنم، تصمیم خوبی گرفته شود یک فردی را برای شهردار انتخاب کنید که دنیا دیده باشد تا شهر ما را بسازد

    6. تغییر یک مقدار شرایط رو بهتر میکنه بنابراین با تغییر شهردار موافقم