جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • جلسه شورای تأمین شهرستان داراب با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی/ فرماندار داراب: ۴ کاندیدای شهر استعفا دادند/۳۱ کاندیدای روستایی رد صلاحیت شدند

    شناسه : 7030 ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۲۵ 1052 بازدید ارسال توسط :

    جلسه مشترک شورای تأمین و هیأت های اجرایی و نظارت شهرستان با اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی در فرمانداری داراب تشکیل شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ فرماندار داراب در جلسه ای که با حضور اعضا شورای تأمین و خبرنگاران و فعالان رسانه ای و فضای مجازی در فرمانداری تشکیل شد […]

    جلسه شورای تأمین شهرستان داراب با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی/ فرماندار داراب: ۴ کاندیدای شهر استعفا دادند/۳۱ کاندیدای روستایی رد صلاحیت شدند
    پ
    پ

    جلسه مشترک شورای تأمین و هیأت های اجرایی و نظارت شهرستان با اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی در فرمانداری داراب تشکیل شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ فرماندار داراب در جلسه ای که با حضور اعضا شورای تأمین و خبرنگاران و فعالان رسانه ای و فضای مجازی در فرمانداری تشکیل شد بر نقش خبرنگاران در ایجاد آرامش و افزایش مشارکت مردم در انتخابات تأکید و افزود:  فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید و ما باید تلاش کنیم تا این تهدید ها به فرصت تبدیل شود.فرماندار داراب گفت:  حفظ آرامش و  امنیت اجتماعی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از مهمترین وظایف خبرنگاران و فعالان رسانه ای و فضای مجازی است.

    قاسمپور با ارائه آماری از وضعیت کاندیداهای انتخابات شهر و روستا گفت:  تعداد ۱۱۴ نفر در ۴ نقطه شهری کاندیدا بوده اند که ۴ نفر از آنها انصراف داده اند ولی در نقاط شهری شامل داراب، جنت شهر، فدامی و دو برجی هیچ کس رد صلاحیت نشده است. اما از میان کاندیداهای شورا در روستاها ۳۱ نفر رد صلاحیت شده اند که بیشتر بدلیل مشکلات مدرک تحصیلی و ماده ۲۶ قانون بوده است همچنین در ۱۳۷ نقطه روستایی و ۵ نقطه عشایری جمعا ۱۴۲ شعبه، رأی گیری را انجام خواهند شد.

    فرماندار داراب در ادامه افزود: اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی در جهت حفظ نظام که حاصل خونهای پاک و مطهر شهداست کار کنند.
    نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: با وحدت و همدلی برای تحقق خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم تلاش کنیم.
    قاسم پور گفت: رعایت قانون و اخلاق بنای کار ما برای برگزاری انتخابات سالم و آرام است. فرماندار افزود: برای تامین امنیت و آرامش شهرستان با هیچ کس تعارف نداریم و با مخلین نظم و امنیت شهرستان برخورد خواهد شد.وی در ادامه اظهار داشت: از انتقاد سالم و سازنده بشدت استقبال می کنیم ولی با موارد تخریب و اهانت و افتراء و…. برخورد خواهد شد. قاسمپور بیان داشت: در فضای مجازی مطرح شود افراد برای کاندیداهای خودشان کار کنند، دیگران را تخریب نکنند، آبرو و حیثیت افراد و کاندیداها حفظ شود و کاری کنیم فضای مجازی سراسر فرصت بشود نه تهدید. فرماندار تعیین کننده و انتخاب کننده اصلی در انتخابات را مردم دانست و افزود: در بررسی صلاحیت ها مر قانون را رعایت کردیم و انشاا… انتخابات  رئیس جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت ماه با مشارکت گسترده مردم و با شکوه و آرام برگزار خواهد شد.

    موسوی رئیس دادگستری داراب هم در ادامه افزود: خبرنگاران می توانند باعث حضور حداکثری مردم پای صندو ق های رأی شوند و برای انتخاب فرد و یا افراد اصلح کمک کنند. وی در ادامه افزود: سعی کنید خدمات نظام را زیر سؤال نبرید و آبرو و عِرض مردم را در فضای مجازی  حفظ کنید تا حق الناس کسی گردن شما نماند.

    رئیس دادگستری داراب در خصوص  برخورد با متخلفین فضای مجازی گفت: بنده هشدار می دهم اگر درفضای مجازی تخلفی مشاهده نمودم شدیدا برخورد می نمایم وبا کسی تعارف ندارم.

    خورشیدی دادستان داراب هم با اشاره به مشکلات فضای مجازی گفت: فضای مجازی همانگونه که محاسنی دارد یک آفت هم هست، فضای مجازی مشکلات فراوانی را برای خانواده ها  از جمله داستهکام خانواده و طلاق بوجود آورده است. وی در ادامه افزود:  و ما با گروه ها و افراد خاطی در فضای مجازی برخورد می کنیم البته تشخیص اینکه با چه کسی برخورد شود با مقام قضایی است.طبق قانون انتخابات تبلیغات زود هنگام شوراهای اسلامی در فضای مجازی و حقیقی ممنوع است و درصورت مشاهده با مدیران گروها و مخاطبین منتشر کننده بر خورد می کنیم.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.