پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار همدلی برگزار می شود

    شناسه : 1047 ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 980 بازدید ارسال توسط :

    مدیر کمیته امداد داراب گفت: پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه ها در سطح شهرستان داراب مستقر خواهند شد . به گزارش  عصر داراب به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) داراب ؛ سعید عطوفت شعار در جلسه ستاد هماهنگی اجرای جشن عاطفه ها که در […]

    جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار همدلی برگزار می شود
    پ
    پ

    مدیر کمیته امداد داراب گفت: پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه ها در سطح شهرستان داراب مستقر خواهند شد .
    به گزارش  عصر داراب به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) داراب ؛ سعید عطوفت شعار در جلسه ستاد هماهنگی اجرای جشن عاطفه ها که در اداره کل کمیته امداد استان برگزار گردید ، اظهار داشت : جشن عاطفه های امسال با شعار مهر در انتظار همدلی همزمان با سراسر کشور به منظور جمع آوری کمک ها و هدایای نقدی و غیر نقدی مردمی، برای دانش آموزان و اقشار بی بضاعت جامعه برگزار می شود .
    وی افزود : مهمترین هدف ما استقرار پایگاه در مدارس، مصلی نمازجمعه ، پایگاه در بسیج محلات و مساجد و پایگاه هم در مراکز نیکوکاری در جشن عاطفه‌ها ایجاد و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری خواهند کرد.
    عطوفت شعار با بیان اینکه این جشن روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه امسال برگزار می گردد ، افزود : پایگاه های کمیته امداد امام (ره) در شهرهای مختلف استان در مصلی‌ها و نماز جمعه مستقر شده و هدایای نمازگزاران را جمع‌آوری خواهند کرد .
    عطوفت شعار با اشاره به اینکه مرحله دوم این جشن بزرگ نیز هفتم و هشتم مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد ، اضافه کرد : همچنین پاکت های جمع‌آوری هدایا در مدارس شهرستان توزیع خواهد شد. وی از برگزاری مراسم نواختن زنگ عاطفه‌ها در تمام مدارس استان خبر داد و گفت : این برنامه به کمک سازمان آموزش و پرورش شهرستان مختلف اجرایی خواهد شد .

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.