پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • جشن آرزوها؛ قلب های کوچک ایتام داراب را شاد کرد

    شناسه : 3497 ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱:۴۳ 1635 بازدید ارسال توسط :

    در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان و  به منظور دلجویی و شاد کردن  کودکان ایتام تحت پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد  شهرستان داراب جشن آرزوها در پارک حاشیه ای برگزار شد. به گزارش خبرنگار عصر داراب، این جشن که به همت همایون نیکخواهی  مدیریت عکاسی پازل و هنرمند خوش ذوق و خوش صدای […]

    جشن آرزوها؛ قلب های کوچک ایتام داراب را شاد کرد
    پ
    پ

    در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان و  به منظور دلجویی و شاد کردن  کودکان ایتام تحت پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد  شهرستان داراب جشن آرزوها در پارک حاشیه ای برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار عصر داراب، این جشن که به همت همایون نیکخواهی  مدیریت عکاسی پازل و هنرمند خوش ذوق و خوش صدای داراب  و با همکاری  برخی اداره هاف خیرین و هنرمندان  داراب برگزار شد با استقبال بسیار خوب مردم این شهر برای برآوردن آرزوهای کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار گرفت.

    در این جشن مردم نوعدوست داراب به منظور برآوردن آرزوهای ایتام شهر دست به دست همدیگر دادند تا آرزوهای کودکانه و نه چندان بزرگ آنها را برآورند تا غم فقدان  پدرانی  که نیستند تا دست نوازشی بر سر فرزندانشان بکشند کمتر حس شود و آنان هم بتوانند همانند سایر کودکان در عالم کودکی خود به آرزوهایشان برسند.   در این شب  چه بسیار کودکانی که با دست های کوچک و قلب های بزرگ خود آمدند تا نه برای خود بلکه برای هم سن و سالانی که از نعمت پدر محرومند دوستی مهربان باشند و آرزوهای آنان را آرزوی خود بدانند و با  این حرکت گل لبخند را بر چهره ایتام این شهر بنشانند. چه زیبا بود وقتی کارت هایی که روی آن آرزوی کودکی نوشته شده بود را کودکی برمی داشت و از جانب والدین خود  متعهد می شد تا  آرزویی را برآورده کند. براستی که بذر محبت و نوعدوستی را باید از کودکی در نهاد فرزندان کاشت تا نسبت به همنوعان خود بی تفاوت نباشند و درد آنان را درد خود بدانند. امشب آنانی که دل یتیمی را شاد کردند در کارنامه حیات دنیوی خویش سطری را رقم زدند که برای همیشه در دل آنان حک خواهد شد و دعای کودکان یتیم در زندگی آنان مؤثر خواهد بود. سپاس از همه کسانی که در این شب بیاد ماندنی به هر طریق و هر شیوه ای برای برآوردن آرزوی یتیمی و یا قبول هزینه های کودکی بی سرپرست  همت کردند و موجب شادی دل های کوچک ایتام این شهر شدند.

     

    DSC02855 (Copy) DSC02856 (Copy) DSC02859 (Copy) DSC02881 (Copy) DSC02889 (Copy) DSC02892 (Copy) DSC02898 (Copy) DSC02945 (Copy)  DSC02873 (Copy) DSC02929 (Copy) DSC02989 (Copy) DSC02991 (Copy) DSC03057 (Copy) DSC03080 (Copy)

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “جشن آرزوها؛ قلب های کوچک ایتام داراب را شاد کرد”
    1. احسنت بر بانیان این کار خدا پسند…و احسنت بر مردم شریف داراب..

    2. لله در کما