چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • بصیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی: جشنواره مجتبوی ملی می شود

    شناسه : 2001 ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴ 828 بازدید ارسال توسط :

    جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت سوگواره مجتبوی و ارائه راهکار جهت هرچه بهتر برگزار شدن این سوگواره، با توجه به منسوب بودن شهرستان داراب به امام حسن مجتبی(ع)، در بیست و هفتم آبان ماه و با حضور مسئولین ادارات و خیرین محترم و به ریاست حاج آقا صادقی امام جمعه شهرستان برگزار گردید. به […]

    بصیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی: جشنواره مجتبوی ملی می شود
    پ
    پ

    جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت سوگواره مجتبوی و ارائه راهکار جهت هرچه بهتر برگزار شدن این سوگواره، با توجه به منسوب بودن شهرستان داراب به امام حسن مجتبی(ع)، در بیست و هفتم آبان ماه و با حضور مسئولین ادارات و خیرین محترم و به ریاست حاج آقا صادقی امام جمعه شهرستان برگزار گردید.
    به گزارش عصر داراب به نقل از همگام داراب؛ هادی بصیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی، ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)،به تشریح برنامه های سوگواره مجتبوی پرداخت و اظهار داشت: انشاالله سوگواره را به بهترین نحو مدیریت و اجرا مینماییم و در نظر داریم در آینده بحث سوگواره را در حد کشوری و حتی بین المللی و به میزبانی شهرستان داراب مطرح نماییم و در این راستا، از پیشنهاداتی که جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسم به ما کمک کند استقبال میکنیم.
    عمومی,بصیری افزود: مراسم اختتامیه سوگواره بیستم آذرماه برگزار میشود و از اهداف سوگواره معرفت افزایی اقشار مختلف مردم نسبت به امام حسن مجتبی(ع) و معرفی توانمندی های فرهنگی و ادبی و افتخارات مذهبی شهرستان داراب میباشد.
    وی فعالیت های انجام شده در خصوص برگزاری سوگواره مجتبوی را بصورت زیر بیان داشت:
    تشکیل کمیته های برنامه ریزی، تبلیغات، فرهنگی، تدارکات و اجرایی.
    ارسال فراخوان به استان های مختلف از جمله یزد، کرمان، هرمزگان، کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر و شهرستان های استان فارس و ادارات و دانشگاه ها.
    انجام تبلیغات در سایت ها و فضای مجازی.
    تهیه پوستر و بروشور مخصوص سوگواره.
    هماهنگی با سازمان صدا و سیما در خصوص زیرنویس فراخوان سوگواره.
    راه اندازی وبلاگ و سایت مربوط به سوگواره.
    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های پیش بینی شده در خصوص سوگواره اشاره کرد که اهم این برنامه ها بصورت زیر میباشد:
    تهیه بولتن سوگواره.
    برگزاری کارگاه آموزشی شعر آیینی با حضور شاعران برجسته کشور.
    دعوت از شاعران برجسته کشوری در زمینه شهر آیینی.
    برپایی نمایشگاه کتاب و آثار خوشنویسی.
    چاپ کتاب محتوی آثار شاعران شرکت کننده در سوگواره.
    راه اندازی دبیرخانه دائمی سوگواره بصورت کشوری.
    برگزاری مسابقات فرهنگی، روزنامه دیواری و کتابخوانی

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “بصیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی: جشنواره مجتبوی ملی می شود”
    1. غلط املایی (تایپی) داره زیاد میشه بچه جان بعد که نوشتی یک بار بخوان و ویرایش کن . اگه گوش نکردی گوشت میبرم میزارم کف دستت.اگه یک بار دیگه غلط نوشتی خدا به دادت برسه. پسا فرجام هم کاری نمیتونه برات بکنه.
      خدا قوت. دم عصر دارب گرم و دلش خوش. خداکنه همچنان پاینده و پوینده باشید.

      • سلام عزیز ناشناس؛ مطلب از سایت همگام بدون کم و کاست گرفته شده، امید که گوش مالی شما ما را متوجه قصور خویش بنماید. پاینده باشید