چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • جشنواره فروش غذاهای خانگی در داراب برگزار شد/ مهرورزی در آستانه ماه مهر

    شناسه : 4393 ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱ 1297 بازدید ارسال توسط :

    دومین جشنواره فروش غذاهای خانگی توسط انجمن خیریه عشق و برکت  در داراب برگزارشد. نگین احمدلو مسوول برگزاری جشنواره  در حاشیه این مراسم به خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، هدف از برگزاری این جشنواره را کمک به تحصیل کودکان عنوان کرد و گفت: این جشنواره با همکاری اعضاء انجمن عشق و برکت داراب […]

    جشنواره فروش غذاهای خانگی  در داراب برگزار شد/ مهرورزی در آستانه ماه مهر
    پ
    پ

    دومین جشنواره فروش غذاهای خانگی توسط انجمن خیریه عشق و برکت  در داراب برگزارشد.

    نگین احمدلو مسوول برگزاری جشنواره  در حاشیه این مراسم به خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، هدف از برگزاری این جشنواره را کمک به تحصیل کودکان عنوان کرد و گفت: این جشنواره با همکاری اعضاء انجمن عشق و برکت داراب برگزار شده و هدف آن جمع آوری کمک های مردمی ناشی از فروش غذا های خانگی برای تهیه لوازم التحریر برای کودکانی است که خانواده هایشان تمکن مالی کافی برای تهیه وسایل مورد نیاز بچه ها را ندارند.

    وی در خصوص تعداد شرکت کنندگان گفت: در این جشنواره حدود ۳۶ نفر غذاهای تولیدی خود را ارائه کرده اند که با فروش آن لوازم التحریر برای کودکان دبستانی تهیه می شود؛ این کودکان از نظر مالی زیر صفر هستند و بعضی از آنها توسط دوستان شناسایی شده اند.

    وی  در ادامه افزود: دوره ی قبل با برگزاری جشنواره در حدود ۳ میلیون تومان فروش غذا داشتیم که مستقیم به حساب بنیاد بیماری های کلیوی ریخته شد. این دوره هم مقدار غذا زیاد است و امیدواریم پول بیشتری جمع آوری شود.

    DSC04942 (Copy) DSC04945 (Copy) DSC04954 (Copy) DSC04955 (Copy) DSC04958 (Copy) DSC04965 (Copy) DSC04971 (Copy)

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “جشنواره فروش غذاهای خانگی در داراب برگزار شد/ مهرورزی در آستانه ماه مهر”
    1. درود بر شما و همتتان