جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • جذب ۶۳ حامی برای حمایت از ایتام در مراسم شیرخوارگان حسینی

    شناسه : 1533 ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۲۷ 912 بازدید ارسال توسط :

    همایش شیرخوارگان حسینی یکی ازمناسک مذهبی بزرگداشت عاشوراست که به یادحضرت علی‎اصغر کودک شش ماهه امام حسین (ع) همه ساله درنخستین جمعه ماه محرم برگزار می شود. مادران با درآغوش گرفتن نوزادان شیرخواره خود به این مراسم سوگواری آمده و با ذکر لالایی و روضه‎ خوانی درغم حضرت رباب (س) با آن بانوی بزرگوار همدردی […]

    جذب ۶۳ حامی  برای حمایت از ایتام در مراسم شیرخوارگان حسینی
    پ
    پ

    همایش شیرخوارگان حسینی یکی ازمناسک مذهبی بزرگداشت عاشوراست که به یادحضرت علی‎اصغر کودک شش ماهه امام حسین (ع) همه ساله درنخستین جمعه ماه محرم برگزار می شود.
    مادران با درآغوش گرفتن نوزادان شیرخواره خود به این مراسم سوگواری آمده و با ذکر لالایی و روضه‎ خوانی درغم حضرت رباب (س) با آن بانوی بزرگوار همدردی می کنند.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد داراب؛ سعید عطوفت شعار امروز اظهارداشت: کمیته امداد ضمن تعامل باهیات های مذهبی، حسینیه ها و مساجد نسبت به جذب حامیان در قالب طرحهای محسنین، طاها، اکرام وسایرطرحهای مبتنی بر حامی یابی دربین عزاداران حسینی اقدام می کند.
    وی افزود: درهمایش شیرخوارگان حسینی که به یاد حضرت علی‎‏اصغر(ع) شیرخواره اباعبدالله الحسین (ع) روزجمعه، ۲۴مهرماه همزمان با سراسرکشوردرسطح شهرستان داراب برگزارشد، ۶۳نفر حامی برای حمایت از ایتام زیر پوشش این نهاد جذب شده است.
    مدیرکمیته امداد داراب در ادامه بیان داشت: این مراسم با شعار «به نیت حضرت علی‌اصغر (ع) فرزندان خود را بیمه کنید» برگزار شد و خیران و نیکوکاران با شرکت خود و فرزندان شیرخوار سرپرستی ایتام زیر پوشش را تعهد و هم ‌سفره مهربانی این عزیزان شدند.
    عطوفت شعار همچنین از اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم توسط این نهاد خبر داد و گفت: مردم نیکوکار ای نشهرستان می‌توانند نذورات و احسان‌های خود اعم از غذای گرم و یا بصورتجنسی و قربانی را به این نهاد تحویل دهند تا در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شود.
    وی گفت: کمیته امداد برای بهره مندی خانواده های نیازمند از ظرفیت ایجاد شده در این ایام اقدامات لازم راب رای اطعام محبان اباعبدلله با هماهنگی مدیران هیئت های عزاداری انجام میدهد.
    اینمقام مسئول د رپایان بیان داشت: امیدواریم مردم خیراندیش این شهرستان با حضور در این طرح و حمایت از ایتام و نیازمندان عشق و ارادت خود را به اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) بیش از گذشته نمایان کنند.

    بیان این‌ که مبلغ تعهد شده ماهانه ایتام جدید دراین همایش۱۵میلیون ریال است

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.