پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • ثبت نام زیارت، نماز و روضه نیابتی از امروز تا ۲۲ مهرماه ادامه دارد

    شناسه : 11838 ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 794 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به تقل از خبرگزاری تسنیم، ستاد بازسازی عتبات عالیات با همکاری کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین اقدام به راه‌اندازی طرح زیارت، نماز و روضه نیابتی به منظور بهره‌مندی از فیض زیارت اربعین کرده است. بر همین اساس، علاقه‌مندان به زیارت، روضه و حتی نماز نیابتی می‌توانند با ثبت‌نام […]

    ثبت نام زیارت، نماز و روضه نیابتی از امروز تا ۲۲ مهرماه ادامه دارد
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به تقل از خبرگزاری تسنیم، ستاد بازسازی عتبات عالیات با همکاری کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین اقدام به راه‌اندازی طرح زیارت، نماز و روضه نیابتی به منظور بهره‌مندی از فیض زیارت اربعین کرده است.

    بر همین اساس، علاقه‌مندان به زیارت، روضه و حتی نماز نیابتی می‌توانند با ثبت‌نام و ارسال اسامی و نیت خود در این طرح شرکت کنند و رابطان ستاد بازسازی عتبات در کربلا به نیابت از آنها به زیارت و روضه می‌پردازند.

    طرح زیارت نیابتی اربعین از امروز هفتم مهرماه همزمان با دهم ماه صفر آغاز شده است و تا ۲۵ صفر (۲۲ مهر) ادامه دارد. علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند اسامی خود را به شماره ۰۹۳۹۸۲۳۹۶۳۸ پیامک کرده یا از طریق رایانامه ziarat@atabat.org اقدام کنند. در این طرح در کنار زیارت اربعین در این ایام، زیارت عاشورا، روضه مظلومیت شهدای کربلا نیز به نیابت از عاشقان حسینی قرائت می‌شود.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.