جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • تغییرات جدید مدیریتی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس/ یک دارابی بعنوان معاونت فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصوب شد

    شناسه : 11831 ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 2091 بازدید ارسال توسط :

     در احکام جداگانه ای سرپرستان جدید معاونت فنی، اداره امور بیابان و اداره استعداد یابی اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصوب شدند . به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی فارس؛ عبدالحسن صمد نژاد سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در حاشیه این […]

    تغییرات جدید مدیریتی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس/ یک دارابی بعنوان معاونت فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصوب شد
    پ
    پ

     در احکام جداگانه ای سرپرستان جدید معاونت فنی، اداره امور بیابان و اداره استعداد یابی اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصوب شدند .

    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی فارس؛ عبدالحسن صمد نژاد سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از تلاش تمامی مدیران این مجموعه گفت: تغییرات در هر سیستم مدیریتی امری طبیعی و لازمه پویایی و ارتقاء آن مجموعه است. وی افزود: حفاظت از عرصه های منابع طبیعی نیز نیازمند پویایی و استفاده از توانمندی‌های افراد متخصص و متبحر در عرصه مدیریتی حساس و پرتنش است.

    وی پیشبرد اهداف راهبردی در این مجموعه را مستلزم پشتکار و مشارکت تمامی نیروهای این مجموعه دانست و اظهار امیدواری کرد: در تلاشیم تا با ایجاد تعامل مناسب ضمن ارتقا و پیشرفت این مجموعه گام های مثبتی نیز در جهت حفاظت از عرصه ها برداشته شود.

    در پی انتصابات جدید و بر اساس احکام جداگانه ای از سوی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس حسن محبی به عنوان سرپرست معاونت فنی اداره کل منابع طبیعی فارس منصوب و علی جواهری که پیش از این عهده‌دار پست معاونت فنی بود به سمت سرپرست اداره بیابان این اداره کل معرفی گردید.

    همچنین طی حکمی حمزه قنبری نیز به عنوان سرپرست اداره استعداد یابی اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارص منصوب شد . پیش از این ایاز معزز مسئولیت این پست را برعهده داشت.

    گفتنی است مهندس محبی از کارشناسان بسیار برجسته و خوش فکر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از اهالی شهرستان داراب بوده و پیش از این از گزینه های مدیریتی این اداره کل بوده است.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.