جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • تسهيلات ويژه براي ترخيص خودروهاي رسوبي توقيفي در پاركينگ‌ها

    شناسه : 13228 ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 491 بازدید ارسال توسط :

    تسهيلات ويژه براي ترخيص خودروهاي رسوبي توقيفي در پاركينگ‌ها به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامي شهرستان داراب از تسهيلات ويژه براي ترخيص خودروهاي رسوبي توقيفي در پاركينگ‌ها خبر داد. سرهنگ علی رضا نوشاد  بيان كرد: به منظور پیشگیری از تضییع سرمایه مردم در پارکینگ‌ها، تسهيلات ويژه […]

    تسهيلات ويژه براي ترخيص خودروهاي رسوبي توقيفي در پاركينگ‌ها
    پ
    پ

    تسهيلات ويژه براي ترخيص خودروهاي رسوبي توقيفي در پاركينگ‌ها

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامي شهرستان داراب از تسهيلات ويژه براي ترخيص خودروهاي رسوبي توقيفي در پاركينگ‌ها خبر داد.
    سرهنگ علی رضا نوشاد  بيان كرد: به منظور پیشگیری از تضییع سرمایه مردم در پارکینگ‌ها، تسهيلات ويژه براي ترخيص خودروهاي رسوبي توقيفي در سطح شهرستان از ۱۸ خرداد ماه سال جاري آغاز شده است .
    وی افزود: با عنايت به اينكه شرايط ويژه مشخص شده برای ترخيص به مدت ۲ ماه است انتظار داریم مالكان يا متصرفان خودروهای توقیفی در پارگینگ‌ها با دست داشتن قبض و مدارك خودرو از جمله سند و مدارك احراز هويت با مراجعه به دفاتر پليس +۱۰ از اين تسهیلات ویژه استفاده کنند.
    فرمانده انتظامي شهرستان داراب خاطر نشان کرد: در تسهیلات پلیس راهور، مالکان خودروها برای ترخیص وسیله نقلیه خود نياز به گواهينامه و بیمه ندارند.
    سرهنگ “نوشاد” افزود: طی تمهیداتی که در این طرح در نظر گرفته شده است هزینه نگهداری در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه خواهد شد و همچنین امکان پرداخت خلافی به صورت تقسیط (يك ساله) وجود داشته و جرايمی که به علت دیرکرد ۲ برابر شده‌اند مورد بخشودگی واقع می‌گردند.
    اين مقام انتظامي با بيان اينكه جرايمي كه بخشوده مي‌شود مربوط به سال ۹۹ به قبل مي‌باشد، عنوان داشت: خودروهاي شخصي و عمومي كه در سن فرسودگي است شامل اين طرح نمي‌شود.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.