پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) در همایش بزرگ شکوه و اقتدار بسیجیان داراب

    شناسه : 8954 ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ 924 بازدید ارسال توسط :

    همزمان با سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین؛ همایش بزرگ بسیجیان شهرستان داراب برگزار شد. به گزارش عصر داراب نیوز؛ در این همایش که درمصلای نماز جمعه و با حضور مسئولین برگزار شد؛ بسیجیان نواحی و پایگاه های مقاومت شهری و روستایی، دانش آموزی، دانشجویی و کارمندی حضور داشتند. سرهنگ […]

    تجدید میثاق  با آرمان های امام خمینی(ره) در همایش بزرگ شکوه و اقتدار بسیجیان داراب
    پ
    پ

    همزمان با سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین؛ همایش بزرگ بسیجیان شهرستان داراب برگزار شد. به گزارش عصر داراب نیوز؛ در این همایش که درمصلای نماز جمعه و با حضور مسئولین برگزار شد؛ بسیجیان نواحی و پایگاه های مقاومت شهری و روستایی، دانش آموزی، دانشجویی و کارمندی حضور داشتند.

    سرهنگ محمد حسین هاشمیان  فرمانده سپاه ناحیه داراب ضمن تبریک ولادت حضرت محمد(ص) امام جعفر صادق(ع)، هفته بسیج و سالروز صدورفرمان امام خمینی را گرامی داشت و گفت: امروز فرزندان امام روح الله و سربازان امام خامنه ای در میدان می مانند تا ارزش ها حفظ شود و اگر هزاران طعنه بشنویم ازمقاومت دست بر نخواهیم داشت.

    محمد حسین هاشمیان  افزود: برای بسیجی چپ و راست معنا ندارد، آنچه مهم و ملاک و معیار است این است که کدامیک با فرامین امام تطابق دارد. برای بسیجی طبق فرمایش مولایش دسته بندی های سیاسی معنا ندارد؛ آنچه مهم است انقلابی بودن نه در حرف، بلکه انقلابی ماندن درعمل است؛ آرمان های امام وانقلاب را فراموش نکردن و فریب دشمن را نخوردن است؛ همانطور که امام فرمود اگر درآمریکا هزاران مسجد ساخته شود و از بلندگوهای آن بانگ الله اکبر سر داده شود بازهم به آمریکا اعتمادی نیست. بسیجی می ماند تا پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی اش بسپارد.

    در ادامه همایش بزرگ بسیجیان، سرهنگ غلامرضا صادق زاده، فرمانده اسبق سپاه ناحیه داراب، ضمن تشکر از حضوراقشار مختلف مردم گفت: کلمه بسیجی شامل عامه مردم است. در جمهوری اسلامی کسی ازآرمان های انقلاب جدا نیست، وقتی حضرت امام این حرکت بزرگ را آغاز کرد، همه مردم ایران بسیجی بودند و به لطف خدا امروز همه بسیجی اند.

    صادق زاده تفکر بسیجی داشتن را مهم دانست و گفت: بسیجی به لباس و پرونده و مدرک نیست؛ چیزی که مهم است تفکر بسیجی است که به لطف خدا همه اقشار جامعه ما مزین به این تفکر و آرمان بزرگ حضرت امام هستند. امروزدر پرتو فرمان امام مبنی بر اینکه جمعیت بیست میلیون نفری باید بیست میلیون تفنگدارداشته باشد، می بینیم که با اینکه چهل سال از انقلاب می گذرد، عظمت ایران به مدد همین تفکر انقلابی و بسیجی بیشتر شده است.

    وی  در ادامه افزود: جوانان را به سه واقعه بزرگ ارجاع می دهم. خیلی از جوانان وضعیت سیاسی، امنیتی و فرهنگی ما را در زمان محمدرضا پهلوی درک نکرده اند؛ امروز یکی از راه هایی که عظمت بسیج را می توان درک کرد مقایسه است.

    صادق زاده، تهدید ترامپ را بدون پشتوانه اعلام کرد و افزود: اگر بزرگ بسیجی انقلاب یعنی رهبر انقلاب، این چنین در برابر استکبار جهانی صحبت می کند به مدد تلاش ها و تفکر بسیجی  است. اگر امروز اعلام می کنیم آمریکا در جهان رسوا شده و حرفش خریداری ندارد این حرف بدون پشتوانه نیست. ترامپ اگر حرفی می زند و تهدید می کند نتیجه ای ندارد. امروزتفکر بسیجی کل منطقه  را فرا گرفته است.

    وی به تشریح وضعیت امنیتی، سیاسی و فرهنگی کشور در قبل از انقلاب پرداخت و گفت: در جنگ جهانی دوم از شمال تا جنوب، کشوردر تصرف نیروهای خارجی درآمد.در خاطرات سران مملکت در آن زمان می نویسند که من به عنوان رئیس حکومت می خواهم به شمال کشور سفر کنم سفارتخانه بیگانه می گوید اجازه ندارید و باید از ما اجازه بگیرید.

    صادق زاده افزود: وضعیت فرهنگی ما در زمان طاغوت به گونه ای بود که در جشن های ۲۵۰۰ ساله در پایتخت فرهنگی کشور  کاری کردند که سفیر انگلیس در ملاقات با محمدرضا پهلوی گفت می دانید امروز دراین مملکت امام زمانی چه کردید؟ اگر ما در کشور خودمان این کارها را می کردیم هیچکدام از ما را زنده نمی گذاشتند و محمدرضا شاه در جواب گفت: این مأموریت ما از جانب سفارت انگلیس است تا کشور را بی دین کنیم  و روحانیت را از بین ببریم.

    این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به  اشراف سپاه برحضورناوهای آمریکایی در خلیج فارس  گفت: مردم بزرگ ایران به خود ببالید. دیروز وقتی ناو آمریکایی حرکت می کرد بعضی از کشورها نابود می شدند امروز اما مجبور شده با زبان فارسی در آب های خلیج فارس صحبت کند این عظمت بسیج است. در حوزه موشکی، پدافند
    ، پهباد، الکترونیک و مخابرات عظمت تفکر بسیجی را می بینید.

    گفتنی است در پایان این همایش میثاق نامه و پیام خانواده شهدا قرائت شد/عکس اصغر هادی

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.