جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • تا دومین روز فرودین ماه؛ بیش از ۲۰ هزار نفر مبتلا و ۱۵۵۶ نفر جان باخته در کشور/ ۴۷۹ مبتلا و ۱۴ نفر جان باخته در فارس

    شناسه : 10743 ۰۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 1672 بازدید ارسال توسط :

    آمار مبتلایان به کرونا ویروس در کشور و استان فارس رو به افزایش است. به گفت سخنگوی وزارت بهداشت: با شناسایی ۹۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور  آمار مبتلایان از مرز ۲۰ هزار نفر گذش،  همچنین  مجموع درگذشتگان به ۱۵۵۶ نفر رسیده  است. به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از ایسنا؛ بر […]

    تا دومین روز فرودین ماه؛ بیش از ۲۰ هزار نفر  مبتلا و ۱۵۵۶ نفر جان باخته در کشور/  ۴۷۹ مبتلا و ۱۴ نفر جان باخته در فارس
    پ
    پ

    آمار مبتلایان به کرونا ویروس در کشور و استان فارس رو به افزایش است. به گفت سخنگوی وزارت بهداشت:

    با شناسایی ۹۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور  آمار مبتلایان از مرز ۲۰ هزار نفر گذش،  همچنین  مجموع درگذشتگان به ۱۵۵۶ نفر رسیده  است.

    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از ایسنا؛ بر اساس نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز دوم فروردین ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰ هزار و ۶۱۰ نفر افزایش یافت.

    دکتر کیانوش جهانپور، با بیان اینکه خوشبختانه ۷۶۳۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است، اظهارکرد: متاسفانه با جان باختن ۱۲۳ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۵۵۶ نفر رسید.

    گفتنی است با در استان فارس نیز روند افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ همچنان ادامه دارد. به گزارش اول فارس؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۴۷۹ نفر رسیده است.

    او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در فارس گزارش شده است، افزود: با این مورد جدید فوتی، تاکنون ۱۴ نفر در استان، به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

    معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه تاکنون ۱۵۶ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند، ادامه داد: هم اکنون ۴۹ درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۳۲ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند.

    دکتر همتی توصیه کرد: مردم بیماری کووید۱۹ را جدی بگیرند و برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا با رعایت اصول بهداشتی در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.