جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • بیمارستان ۱۰  تختخوابی فورگ آماده بهره برداری  

    شناسه : 13982 ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ 867 بازدید ارسال توسط :

    بیمارستان ۱۰  تختخوابی فورگ آماده بهره برداری   به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشتی،درمانی و آموزشی داراب بیمارستان شهدای فورگ با بکارگیری ۲۷ نیروی جدید در آینده ای نزدیک افتتاح و خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان عزیز بخش فورگ در این مرکز درمانی ارائه خواهد شد. گفتنی است […]

    بیمارستان ۱۰  تختخوابی فورگ آماده بهره برداری   
    پ
    پ

    بیمارستان ۱۰  تختخوابی فورگ آماده بهره برداری

     

    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشتی،درمانی و آموزشی داراب بیمارستان شهدای فورگ با بکارگیری ۲۷ نیروی جدید در آینده ای نزدیک افتتاح و خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان عزیز بخش فورگ در این مرکز درمانی ارائه خواهد شد.

    گفتنی است ظرفیت موجود نیروی انسانی مرکز بهداشتی درمانی شهید بارانی به نیروی های جدید بیمارستان افزوده و طی هماهنگی های صورت گرفته ساختمان این درمانگاه نیز به بخش های اداری بهداشت و درمان تبدیل خواهد شد.

    ضمنا از امکانات خوابگاهی این مرکز نیز به عنوان محل اسکان پزشکان و نیروهای غیر بومی بیمارستان استفاده خواهد شد.

    پس از افتتاح و در ادامه ، طرح توسعه ی خدمات کمی و‌کیفی بیمارستان ، با افزوده شدن چهار تخصص اصلی تکمیل که این امر نیز توسط نماینده مردم شریف شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در دست پیگیری و اقدام می باشد.

    امید است با اضافه شدن این خدمت جدید شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان گرامی بخش فورگ و بهبود استاندارد های بهداشتی و درمانی این منطقه مهم از شهرستان داراب باشیم.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.