شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • بیماران صعب العلاج به حمایتهای بیشتری از سوی مردم نیکوکار نیاز دارند

    شناسه : 1955 ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۶:۵۳ 729 بازدید ارسال توسط :

    مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان داراب گفت: در حال حاضر ۱۴۹۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) داراب داریم. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان داراب، سعید عطوفت شعار ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت و بخصوص بیماران […]

    بیماران صعب العلاج  به حمایتهای بیشتری از سوی مردم نیکوکار نیاز دارند
    پ
    پ

    مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان داراب گفت: در حال حاضر ۱۴۹۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) داراب داریم.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان داراب، سعید عطوفت شعار ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت و بخصوص بیماران و توجه خاص به وضعیت بهداشت و سلامت آنها را یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد در حمایت از مددجویان داراب برشمرد و گفت:کاری که امروز کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام می‌دهد، در صدر اسلام ائمه اطهار شخصا انجام می‌دادند، ولی امروز به موجب گستردگی جامعه نیازمند وجود یک تشکیلات است که نیکوکاران و خیران امروز بال عاطفی این نهاد انقلابی هستید.
    سعید عطوفت شعار در خصوص تعداد افراد دارای بیماری خاص تحت پوشش کمیته امداد بیان داشت: در شهرستان داراب تعداد ۱۴۹۰ فرد دارای بیماری خاص تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند که این نهاد تا میزان ۹۰ درصد از هزینه درمانی این بیماران و صد درصد هزینه بیماران دارای کارت ارجاع نظام پزشک خانواده از جمله ویزیت، دارو،‌ بستری، شیمی درمانی را تامین می‌کند.
    وی در ادامه تصریح کرد: خدمت به ۱۴۹۰ بیمار خاص و صعب العلاج نیازمند یک روحیه بسیجی است تا جهادی وار به این بیماران نیازمند علاوه بر کمک مالی ، روحیه و امید مبارزه با بیماری داده شود و ما در همین راستا سرکشی و عیادت از بیماران که یک وظیفه انسانی است در برنامه ماهیانه خود داریم و از وضعیت درمانی ، روحی و معیشتی مددجویان با خبر هستیم.
    ایشان افزود: این ۱۴۹۰بیمار شامل سه دسته ۱: بیماران سرطانی از قبیل سرطان خون،مغز و استخوان،پروستات، حنجره، غدد لنفاوی، طحال و… ۲: بیماران خاص قطع نخاع، پیوند کلیه، دیالیزی،هموفیلی، تالاسمی، ایدز، انواع هپاتیت و دیابت،ام اس، و ….۳: بیماران بیماران قلبی و عروقی، آلزایمر و… می باشند که درمان و ارائه خدمات به این عزیزان نیازمند همت خیرین و اعتبارات زیادی می باشد.
    مدیر کمیته امداد گفت: با توجه به هزینه‌های سرسام آور درمان‌های سرطانی برخی از بیماران تحت پوشش کمیته امداد هزینه‌های زیادی را برای درمان پرداخت می کنند و متاسفانه به دلیل محدودیت مالی و کمبود اعتبارات لازم، در شش ماهه ابتدای امسال با مبلغ ۱۸۰۴۴۴۱۱۹ ریال فقط به ۲۳۲ نفر توانستیم کمک مالی کنیم و ۱۲۵۸ نفر در نوبت کمک هستند.
    وی با بیان این مطلب که بیماران صعب العلاج نیاز به حمایتهای بیشتری از سوی مردم نیکوکار دارند، یادآور شد: پرداخت هزینه ای مربوط به مابه التفاوت فرانشیزخدمات دریافتی، تامین حداکثری هزینه ای مربوط به شیمی درمانی و تامین هزینه های درمانی بیمه شدگان شهری در مراکزسرپایی و بستری طرف قرارداد از دیگر اقدامات کمیته امداد داراب در رابطه با بیماران صعب العلاج است.
    این مسئول افزود: در بحث ارائه خدمات ویژه به مددجویان، هزینه کل خدمات خارج از شمول بیمه ای مانند سمعک، دندان، عینک، عصا و فرانشیزهای بستری شش ماهه اول سال مبالغی پرداخت شده است.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “بیماران صعب العلاج به حمایتهای بیشتری از سوی مردم نیکوکار نیاز دارند”
    1. الان که مردم و به ویژه باغداران و کشاورزان عزیز از نعمت بارش باران الهی بهره مند شده اند خوب است به پاس شکر گزاری از خداوند تبارک و تعالی یک مبلغی را برای این عزیزان در نظر بگیرند. همچنین همه مردم مهربان و نوع دوست شهرستان. از ۱۰۰(صد) تومان تا یک میلیارد هر کسی به اندازه توان مالی و همت عالی خودش به داد این عزیزان برسیم تا خداوند تبارک وتعالی هم به داد ما برسد.
      البته کاش شماره حسابی اعلام میشد.