شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • بیانیه گلایه آمیز دکتر انصاری پیرامون انتخابات مجلس یازدهم در داراب

    شناسه : 10577 ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰:۳۹ 1398 بازدید ارسال توسط :

    دکتر رضا انصاری نماینده فعلی و کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت پس از برگزاری انتخابات و کسب بیش  از ۳۳هزار رأی در پیامی ضمن تشکر از مردم و دست اندکاران انتخابات از برخی رفتارهای تبعیض آمیز بویژه در روز انتخابت گلایه کرد. به گزارش عصر داراب نیوز، […]

    بیانیه گلایه آمیز دکتر انصاری پیرامون انتخابات مجلس یازدهم در داراب
    پ
    پ

    دکتر رضا انصاری نماینده فعلی و کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت پس از برگزاری انتخابات و کسب بیش  از ۳۳هزار رأی در پیامی ضمن تشکر از مردم و دست اندکاران انتخابات از برخی رفتارهای تبعیض آمیز بویژه در روز انتخابت گلایه کرد.

    به گزارش عصر داراب نیوز، وی در این بیانیه آمادگی خود را برای انتقال تجربیات دوره ۴ ساله نمایندگی مجلس به منتخب مردم اعلام نموده است. متن پیام به شرح زیر است.

    بسم الله الرحمن الرحیم
    خداوند متعال را سپاس می گویم که چهار سال توفیق خدمت صادقانه به بنده در جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی عطا فرمود. خدایی که ناظر بر نیات و اعمال همه بندگانش است را گواه می گیرم در طول این مدت تمام هم و غم بنده حل مشکلات اساسی و زیربنایی و عمومی داراب و زرین دشت و عدم توجه به مسائل جزیی و حاشیه ای بوده است.
    حال با پایان یافتن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اینجانب وظیفه خود می دانم از مردم شریف شهرستانهای داراب و زرین دشت و همچنین دست اندر کاران انتخابات که زمینه یک انتخابات رقابتی در داراب و زرین دشت فراهم آوردند، صمیمانه تشکر نمایم.
    در این دوره از انتخابات اینجانب شاهد تخریب ها، تهمتها و عوام فریبی هایی بیشتر از دوره گذشته و بدتر از همه در روز انتخابات بر اساس گزارشهای متعدد مردمی شاهد رفتارهای تبعیض آمیز برخی مسئولان انتخابات و تخلف‌های انتخاباتی بودیم که همه این عوامل باعث شد شاهد یک رقابت ناعادلانه باشیم و همه متخلفین و مسئولینی که مسئولانه عمل نکردند و زمینه ساز تضییع حق الناس شدند را به خدا می سپارم و قطع الیقین در درگاه الهی به کارنامه همگان در روز موعود رسیدگی خواهد شد. با این حال از همین جا آمادگی خود را برای انتقال تجربیات و اندوخته های چهار سال گذشته که متعلق به مردم است به منتخب انتخابات آقای دکتر عسکری دارم و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم با توجه به فراهم آمدن زیرساختهای توسعه در چهار سال گذشته شاهد توسعه روز افزون دو شهرستان در چهار سال آتی باشیم.
    لازم می دانم خطاب به همراهان و اعضای ستاد انتخاباتی خود بیان کنم “حقیقتا به وجود تک تک شما افتخار می کنم”. شماها عاشقانه و دلسوزانه بدون هیچ چشمداشتی در این میدان حاضر شدید و حرکتی ماندگار در تاریخ دو شهرستان ثبت کردید. مطمئن باشید آینده از آن شماست. افرادی که این دوره به “رضا انصاری” رأی دادند، رأی شان با دور قبل تفاوت ماهوی داشت. این دوره با شناخت و آگاهی کامل به مسیری رای دادند که شاخص اصلی آن “تقدم منافع و مصالح عمومی بر منافع شخصی” بود و آرای اینجانب در این دوره، رأی به یک شخص نبود بلکه رأی به یک «سیره» بود. سیره ای جدید که مخالفان قسم خورده داشت. شک نکنید این «سیره» که مبتنی بر آموزه های “دینی” و “علمی” است در تاریخ دو شهرستان ماندگار خواهد شد.
    در پایان فرصت را مغتنم می شمارم و به همگان اطمینان می دهم تا خرداد ماه سال آینده در جایگاه نماینده مردم به وظایف قانونی خود عمل خواهم کرد و در هر جایگاهی پس از اتمام دوران نمایندگی باشم با کمال افتخار هر کاری بتوانم برای توسعه و عمران داراب و زرین دشت انجام خواهم داد و از همین جا از همه مردم شریف دو شهرستان و همراهان عزیزم به خاطر قصورهای ناخواسته و احتمالی در دوران مسئولیت خود حلیت می طلبم و از همگان طلب دعای عاقبت به خیری دارم.
    از این پس
    هر كه ما را یاد كرد ایزد مر او را یار باد
    هر كه ما را خوار كرد از عمر برخوردار باد
    هر كه اندر راه ما خاری فكند از دشمنی
    هر گلی كز باغ وصلش بشكفد بی‌خار باد

    والعاقبه للمتقین
    رضا انصاری

    http://telegram.me/Doctor_Ansari

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.